جمعه 5 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرایط صدور مجوز گردهمایی طی نامه ای اعلام شد - یک بام و دو هوای وزارت کشور ادامه دارد، کلمه

دفتر ارتباطات مردمي مهندس ميرحسين موسوي اعلام كرد: وزارت كشور امروز طي نامه اي با استناد به مقررات موجود، بررسي و صدور مجوز برگزاري تجمع سراسري را منوط به اعلام درخواست يك هفته پيش از برگزاري به صورت حضوري و با سپردن تعهداتي نموده است این نامه در حالی به دفتر ارتباطات مردمی مهندس موسوی ابلاغ شده است که در هفته های گذشته طرفداران آقاي احمدي نژاد دو راهپيمايي و تجمع بزرگ در تهران برگزار کردند و در این بین صدا و سيما با تبليغات گسترده اي حضور در آن را تشويق مي نمود و مسيرهاي راهپيمايي را مرتباً‌ تبليغ مي كرد.

حال این سوال بی پاسخ مانده است که وزارت كشور چگونه توانسته مجوز تجمع هاي مذكور را در انطباق با مقررات مورد اشاره صادر نمايد؟

دفتر ارتباطات مردمی مهندس موسوی در پایان همچنین اعلام کرد: این دفتر كماكان دريافت مجوز برگزاري تجمع سراسري را پيگيري می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دفتر ارتباطات مردمی ميرحسين موسوی اعلام کرد: درخواست صدور مجوز برای گردهمايی در حال پيگيری است، نسيم فردا

دفتر ارتباطات مردمی مهندس ميرحسين موسوی اعلام کرد : پيگيری درخواست صدور مجوز برای گردهمايی مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی ادامه دارد.
به گزارش سايت «کلمه»، اصل ۲۷ قانون اساسی تاکيد دارد که تشکيل اجتماعات و راه‏پيمايی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.

اطلاعيه کامل اين دفتر خطاب به ملت ايران به شرح زير است:

بسمه تعالی
ملت شريف ايران
برای پاسداشت ياد شهيدان روزهای گذشته و تأکيد بر حقوق قانونی مردم، مطابق اصل ۲۷ قانون اساسی، از مراجع ذی‌ربط درخواست مجوز گردهمايی داشته ايم که متأسفانه جواب مثبتی دريافت نکرده ايم. تلاش برای استفاده از اين حق قانونی ادامه دارد و در صورت اخذ مجوز مراتب به استحضار شما مردم بزرگوار خواهد رسيد.

دفتر ارتباطات مردمی ميرحسين موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016