پنجشنبه 4 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: وزارت کشور، شورای نگهبان و صدا و سيما عامل رويدادهای فجيع و ناگوار اخير هستند، ايلنا

ما به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و در راستای راهبرد مسالمت‌آميز و عاری از خشونت خود، برای چندمين بار از وزارت کشور، درخواست صدور مجوز قانونی برگزاری تجمع و يا راهپيمايی می‌کنيم.


ايلنا: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پيرامون حوادث بعد از انتخابات بيانيه‌ای صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در بخشی از اين بيانيه خطاب به ملت ايران آمده است: ما آموخته‌ايم که هميشه در شرايط سخت به خداوند توکل کنيم، با شما سخن بگوييم و در کنار شما باشيم و اکنون همان روز و همان شرايط است.
حماسه بزرگی که شما در انتخابات ۲۲ خرداد خلق کرديد، بی‌نياز از هر توصيفی است. آن مشارکت بی‌نظير در استفاده از حق تعيين سرنوشت را خاضعانه ارج می‌نهيم و باری ديگر خداوند منان را شاکريم که چنين آگاهی و بصيرتی به ملت ما عطا کرده و به ما توفيق داده است تا در چنين عصری در ميان شما زندگی کنيم.
در ادامه اين بيانيه آمده است: اما آنگونه که ديديد و جهانيان هم نظاره کردند، عده‌ای بی‌اعتقاد به حقوق و موجوديت ملت، با آبروی نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان يادگار خمينی کبير، بازی کردند و رای و اراده ملت را به سخره گرفتند
در بخش ديگری از اين بيانيه آمده است: ما احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب در اين هنگامه سخت و در اين کارزار نابرابر، اکنون و برای هميشه حمايت جدی، قاطع و مستمر خود از ديدگاه‌ها، مواضع و دغدغه‌های ملی و اسلامی جناب آقای مهندس ميرحسين موسوی در خصوص شيوه ناصواب برگزاری انتخابات اخير را اعلام می‌کنيم و بر حقانيت اعتراض پای می‌فشاريم و همچون خود او سخت بر اين باوريم که بايد تا احقاق کامل حقوق تضييع شده مردم در گستره قانون، ايستادگی کرد.
در بخش ديگری از اين بيانيه آمده است: ما تمامی دستگاه‌های مسوول در امر برگزاری انتخابات، از وزارت کشور و شورای نگهبان گرفته تا صدا و سيما را عامل رويدادهای فجيع و ناگوار اخير می‌‌دانيم و از آنها می‌خواهيم تا به‌جای تهديد مکرر مردم و خط و نشان کشيدن برای شخصيت‌ها و احزاب سياسی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به‌ويژه دانشجويان و جوانان، دست از توهين به غرور ملی ايرانيان بردارند تا آرامش از دست رفته مملکت بازگردد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: ما به استناد اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی و در راستای راهبرد مسالمت‌آميز و عاری از خشونت خود، برای چندمين بار از وزارت کشور، درخواست صدور مجوز قانونی برگزاری تجمع و يا راهپيمايی می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016