پنجشنبه 1 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از ۴۰ روز قطعي سيستم پيامك مجددا وصل شد! ایسنا

سامانه ارسال پيام کوتاه كه از نيمه‌شب 21 خردادماه قطع شده بود و بسياري از مشتركان را با مشكل و خساراتي نيز به بار آورده بود تا ساعت 19 و 30 دقيقه روز 10 تيرماه تداوم يافت و مجددا پس از چند روز از حوالي ظهر روز 15 تيرماه دوباره با اختلالاتي مواجه شده و به طور ناگهاني و بدون اطلاع قبلي مجددا قطع شد و شايد كسي گمان نمي‌كرد بعد از چند روز اين سيستم با اين وضعيت روبه‌رو شود و در مجموع پس از 40 روز قطعي امروز دوباره وصل شد.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در قطعي اول پيامك‌ها اتصال مجدد در ابتدا در برخي شهرها و سپس براي شهروندان پايتخت و حوالي آن فراهم شد تا پيامك‌هاي خود را ارسال يا دريافت كنند.

اين سرويس اما از ساعت يك بامداد امروز (پنج‌شنبه اول مرداد) دوباره وصل شد.

دكتر داوود زارعيان ـ مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران ـ در اين زمينه به خبرنگار ارتباطات ايسنا گفت: امكان ارسال پيامك از سه شبكه همراه اول،‌ ايرانسل و تاليا بامداد امروز مجددا برقرار شده است.

وي درباره اختلال‌هايي كه بعد از وصل مجددا آن مشاهده مي‌شود، نيز اظهار كرد: در برخي ارسال‌ها، گزارشي دريافت نمي‌شود كه اين موضوع امري طبيعي است چرا كه بعد از مدتي قطعي و وصل مجدد يك سيستم طبيعتا اين گونه مشكلات وجود خواهد داشت و بزودي برطرف مي‌شود.

زارعيان همچنين گفت: سيستم GPRS فعال بوده ولي هنوز امكان ارسال MMS وجود ندارد كه در تلاشيم بزودي برقرار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ابتداي آغاز دوران قطعي مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران به ايسنا گفته بود: "تيمي در حال بررسي دلايل اختلال در شبکه SMS است و نتيجه پس از مشخص‌شدن و بررسي اعلام مي‌شود" كه البته نتيجه‌اي تاكنون اعلام نشده است!

اما صابر فيضي ـ مديرعامل شركت مخابرات ايران نيز درباره تاثير قطعي سيستم پيامك‌ها بر كاهش درآمد مخابرات ـ به ايسنا گفته بود: مخابرات از بابت پيامك‌ها درآمد اضافي داشته كه حالا ندارد و از طرفي از بابت آنچه از بودجه و درآمد از ابتدا تنظيم كرده و جزئيات آن را از بابت مكالمه، GPRS يا پيامك و غيره مشخص مي‌كنيم عقب نيستيم و سه دوازدهم آن محقق شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016