دوشنبه 5 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر حجاريان پس از ملاقات با وی: جان سعيد در خطر است، آيا در ايران کسی نيست وی را نجات دهد؟! نوروز

در پی ملاقات حضوری همسر و فرزندان دکتر حجاريان در زندان اوين با وی، خانم دکتر مرصوصی، در گفتگويی با پايگاه اطلاع رسانی نوروز، با بحرانی توصيف کردن وضعيت همسرش گفت: "از زندان اوين صدای هَل مِن ناصر یَنصُرنی به گوش می رسد، جان سعيد در خطر است، آيا در ايران کسی نيست وی را نجات دهد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر مرصوصی با اعلام اينکه سعيد را در مقابل دوربين نشانده بودند و با حضور چندين مامور امنيتی نمی توانست بگويد بر او چه گذشته است گفت: "سعيد با رنگی زرد و پريده و ضعف شديد بدنی و افسردگی شديد در کل ملاقات اشک می ريخت." وی با اشاره به بوی بدی که از بدن سعيد احساس می شد گفت: "سعيد گفته است که وی را زمان زيادی زير آفتاب نگه داشته اند. که به نظر می رسد برای اينکه سعيد را تحت فشار قرار دهند او را زير آفتاب داغ تابستان نگه داشته اند. که با توجه به وضعيت جسمی سعيد، اين کار می تواند برای او مشکلات قلبی عروقی ايجاد کند."
زينب حجاريان نيز در مصاحبه ای با شبکه تلوزيونی بی بی سی به نقل از پزشکان سابق سعيد حجاريان از احتمال ابتلای پدرش به هپاتيت ويروسی و بروز عوارض جانبی آن بر مغز و اعصاب او خبر داده بود
به گفته او در اين مصاحبه پزشک آقای حجاريان علت بروز زردی در او را ناشی از دو مشکل می داند؛ يا ناشی از بروز هپاتيت ويروسی به علت گرمای تابستانی تهران و وضع نامناسب بهداشتی زندان است و يا مصرف کنترل نشده دارو باعث آسيب ديدگی کبد شده است.
زينب حجاريان با بيان آنکه پدرش به علت مصرف داروهای بسيار قوی خونش بايد مرتب آزمايش شود تا برای پيشگيری از آسيب ديدن کبد ميزان مصرف داروهايش تغيير کند گفته است:"ناراحتی کبدی بر فاکتورهای انعقادی خون اثر می گذارد و در پدرم که سابقه بيماری مغزی و نخاعی دارد می تواند باعث خونزيزی مغزی شود."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016