دوشنبه 12 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رادان: از برخی ستادهای انتخاباتی کتاب‌های منافقين، کمونيست‌ها و کتاب‌های آموزش جنگ مسلحانه و براندازی مسلحانه، کشف شد، ايسنا

- اعترافات پخش شده بخش کوچکی از صحبت‌هاست


جانشين فرمانده نيروی انتظامی گفت: عده‌ای با گره‌زدن خود با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به زعم خود در صدد انجام انقلاب مخملی بودند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم معرفی فرمانده جديد انتظامی استان سمنان افزود: طراحان انقلاب مخملی تصور نمی‌کردند، کشور مفتخر به هدايت ولی فقيه است و پشت سر رهبری کسانی حرکت می‌کنند که جای پايی از آن‌ها باقی نمی‌ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به حوادث قبل از انتخابات و نيز فعاليت‌های شبکه بی‌بی‌سی فارسی، گفت: قبل از انتخابات طراحی عجيبی کرده بودند و با همين هدف بی‌بی‌سی فارسی را با استفاده از عوامل چلچراغ راه‌اندازی کردند تا به عوامل داخلی خط بدهند.

وی با اشاره به ۲۴ ساعته شده بی‌بی‌سی فارسی افزود: تشکيل کميته صيانت از آرا و برخی اقدامات اين عوامل با استفاده از شبکه‌های مختلف خارجی از جمله بی‌بی‌سی و ماهواره‌ها انجام می‌شد.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور با بيان اين که اعترافات پخش شده بخش کوچکی از صحبت‌هاست، تصريح کرد: در بازرسی از برخی ستادهای انتخاباتی کتاب‌های منافقين و کمونيست‌ها و نيز کتاب‌هايی که جنگ مسلحانه و براندازی مسلحانه را آموزش می‌داد، کشف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016