یکشنبه 18 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه جديد و مهم موسوی درباره افق آينده جنبش سبز، به زودی منتشر می‌شود، موج سبز آزادی

«موج سبز آزادی» مطلع شده که ميرحسين موسوی به زودی بيانيه جديد خود را درباره آينده فعاليت‌های جنبش سبز و چگونگی سازمان‌يابی آن منتشر می‌کند.

در اين بيانيه تفصيلی، موسوی الگوی سازمانی سبزها را نه يک حزب يا حتی جبهه سياسی، بلکه يک شبکه گسترده اجتماعی ترسيم کرده که احزاب و جبهه‌های سياسی، نهادهای مدنی، فعاليت‌های اجتماعی و توده‌های مردمی، همگی در آن می‌گنجند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به زعم صاحبنظران، الگوی شبکه‌ای به جای بديل‌های حزبی و جبهه‌ای، نشانگر بستر به مراتب گسترده‌تری است که ميرحسين برای آينده اين حرکت متصور است.

به گزارش «موج سبز آزادی» موسوی اين بيانيه را با دهها صاحبنظر سياسی، اجتماعی، مذهبی و علمی به مشورت گذاشته و به نوعی برآيند نظر گروه کثيری از نخبگان را در اين بيانيه گنجانده است.

پيش‌بينی می‌شود انتشار اين بيانيه مهم، با افق‌نمايی متفاوتی که نسبت به آينده سياسی و اجتماعی کشور دارد، خونی تازه در رگ‌های جنبش سبز جاری کند و اميد را همچنان در دل همه کسانی که در روزهای قبل از انتخابات با آرزوی تغيير و تحول وارد صحنه شدند، زنده نگه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016