جمعه 23 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد و توبيخ دانشجويان ساکن خوابگاه دانشگاه تهران به دليل الله اکبر گفتن، اميرکبير

بنا بر اظهارات دانشجويان ساکن خوابگاه دخترانه فاطميه واقع در انتهای خيابان اميرآباد، مسئولين کوی فاطميه با دانشجويانی که شب ها از بالکن اتاق های خود الله اکبر می گفتند برخورد نموده و آنها را به برخوردهای شديد تر تهديد کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنامه اميرکبير، دانشجويان اظهار داشتند که مسئولان شب خوابگاه حوالی ساعت ۱۰ يعنی به هنگام ساعاتی که صدای الله اکبر از پشت بام های منازل اميرآباد و نيز خوابگاه دختران علوم پزشکی بلند می شود، با گشت زنی در تمامی محوطه اقدام به شناسائی شماره اتاقهائی می کنند که از آن ها صدای الله اکبر به گوش می رسد.

مسئولين خوابگاه پس از شناسايی، با احضار دانشجويان ساکن همان اتاق دانشجويان را توبيخ و تهديد به اقدامات شديد تر مانند ارسال پرونده به حراست و غيره می نمايند.

اين سخت گيری ها در خوابگاه دخترانه کوی دانشگاه که در راستای سياست های فرهاد رهبر صورت می گيرد، در حالی است که در خوابگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، شبانه صدای الله اکبر به گوش می رسد و چنين برخوردهائی از سوی انتظامات خوابگاه با آنان صورت نمی گيرد.

احضار دانشجويان به دليل فرياد بانگ الله اکبر پيش از اين در خوابگاه های دانشگاه صنعتی شريف نيز روی داده است. در اويل ماه جاری نزديک به پنجاه نفر از دانشجويان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه شريف به دليل الله اکبر گفتن، از سوی حراست اين دانشگاه احضار شده و مورد مواخذه و تهديد قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016