سه شنبه 10 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به جمع مادران داغدار و خانواده آن ها به پيونديد، گزارش وبلاگ مادران عزادار از گردهمايی مادران

وبلاگ «مادران عزادار»: گردهمايی مادران برای حمايت از مادران داغدار و عزادار روز شنبه در پارک لاله با بيش از ۸۰ نفر برگزار شد . تصميم جمع بر آن بود که مادران از ساعت ۷ راهپيمايی به دور استخر را شروع نکنند و با نزديک شدن به پايان ساعت برنامه حرکت را آغاز کنند تا نيروهای انتظامی نتواند به سرعت جمع را متفرق کنند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به جمع مادران هر لحظه اضافه می شد ، ساعت ۵/۷ غروب همه شروع به راهپيمايی آرام کردند و مردمی که دور استخر روی نيمکت ها نشسته بودند با کلماتی دلگرم کننده و يا با علامت پيروزی از جمع حمايت می کردند . تا ساعت ۸ طبق قرار قبلی راهپيمايی انجام شد و ساعت ۸ با اذان مغرب کسانی که روزه بودند با خرمايی افطار کردند و در بين مردم پارک نيز، خرما پخش شد . مردمی که در پارک بودند با اين حرکت آشنايی داشتند و برای پيروزی و به نتيجه رسيدن اين حرکت ، دعا کردند . اين هفته در پارک لاله چهره های شناخته شده ای از هنرمندان و نوسندگان و فعالان جنبش زنان از جمله رخشان بنی اعتماد – کارگردان و فعال جنبش زنان ، شهلا لاهيجی – نويسنده و مترجم و فعال جنبش زنان و خديجه مقدم فعال جنبش زنان و کمپين يک ميليون امضا با تعدادی از دوستانشان به چشم می خورد.خوشبختانه با اينکه تعداد زيادی نيروی انتظامی در پارک مستقر بود و خودرو های سواری و ون پليس در داخل پارک و در نزديکی جمع مادران پارک شده بود هيچ مشکلی پيش نيامد .
به پيشنهاد يکی از مادران به علت تاريکی هوا و تصويب گروه پارک لاله از شنبه آينده برنامه از ساعت ۶ تا ۷ غروب برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016