چهارشنبه 11 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا بهشتی: سه نام ديگر به ليست جان باختگان حوادث اخير اضافه شده است، آمار جانباختگان ۷۲ نفر شد، کلمه

در حالی که فرمانده سپاه در کنفرانس خبری خود اعلام کرد، آمار جان باختگان انتخابات ۲۹ نفر است که از اين تعداد ۲۰ نفر متعلق به نيروهای بسيج بوده اند کميته پيگيری امور زندانيان و جانباختگان حوادث پس از انتخابات از اضافه شدن سه جانباخته ديگر به ليست ۶۹ نفره اين کميته خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با گذشت هفته ها از وقايع پس از انتخابات، هنوز در مورد تعداد جانباختگان اختلاف زيادی وجود دارد.
در حالی که فرمانده سپاه در کنفرانس خبری خود اعلام کرد، آمار جان باختگان انتخابات ۲۹ نفر است که از اين تعداد ۲۰ نفر متعلق به نيروهای بسيج بوده اند سخنگوی کميته پيگيری امور زندانيان و جانباختگان حوادث پس از انتخابات از اضافه شدن سه جانباخته ديگر به ليست ۶۹ نفره اين کميته خبر داد.

به گزارش خبرنگار "کلمه" سيدعليرضاحسينی بهشتی سخنگوی کميته پيگيری امور زندانيان و جانباختگان حوادث پس از انتخابات افزود:هنوز خانواده شهدايی هستند که به دليل جو حاکم بر جامعه به اين کميته مراجعه نکرده اند.

وی با اشاره به سخنان اخير فرمانده سپاه خاطرنشان کرد:اگر آمار ارائه شده از سوی فرمانده محترم سپاه پاسداران در مورد شهدای بسيج دقيق باشد اين مساله نشان می دهد که آمار شهدا بسيار بيشتر از تعدادی است که در ليست کميته پيگيری امور زندانيان و جانباختگان حوادث پس از انتخابات وجود دارد چرا که هيچ يک از شهدايی که نامشان در اين ليست وجود دارد از اعضای بسيج نيستند.

وی همچنين اعلام کرد کميته پيگيری آمادگی دارد در صورتی که فرمانده محترم سپاه اطلاع دقيق از افراد و مشخصات آنان دارد ، ليست ۲۹ نفره خود را جهت تطبيق با ليست ۷۲ نفره کميته ارائه دهد تا کميته نيز در رسيدگی به وضعيت انان تلاش های خود را انجام دهد .

«حسين طائب» فرمانده بسيج پيش از اين بارها اعلام کرده بود که تعداد شهدای بسيجی در حوادث اخير ۸ نفر بوده است که اين آمار با آمار فرمانده سپاه در تناقض است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016