پنجشنبه 12 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جليلی: بسته پيشنهادی را به‌زودی ارائه می‌دهيم، ايلنا

جلسه روز گذشته ۱+۵ برای بررسی برنامه‌های هسته‌ای ايران برگزار شده بود و پس از اتمام اين نشست در فرانکفورت ديپلمات‌های سياسی اروپا درباره بسته به روز شده تهران اظهارنظری نکردند.


ايلنا: سعيد جليلی، دبير شورای عالی امنيت ملی گفت که بسته پيشنهادی را به‌زودی ارائه می‌دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، سعيد جليلی درحاشيه مراسم بزرگداشت عبدالعزيز حکيم، رئيس مجلس اعلای عراق در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين پرسش که در جلسه روزگذشته ۱+۵ از ايران خواسته شده که قبل از مجمع عمومی سازمان ملل درباره برنامه هسته‌ای خود مذاکره کنند، آيا تهران اقدامی در اين رابطه انجام می‌دهد؟ اظهارداشت: به‌زودی بسته پيشنهادی را ارائه خواهيم داد.
دبير شورای عالی امنيت در پاسخ به پرسش ديگر مبنی بر اين‌که آيا ارائه اين بسته پيشنهادی قبل از مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود، ‌تاکيد کرد که بسته پيشنهادی به‌زودی ارائه خواهد شد.
اين در حالی است که جلسه روز گذشته ۱+۵ برای بررسی برنامه‌های هسته‌ای ايران برگزار شده بود و پس از اتمام اين نشست در فرانکفورت ديپلمات‌های سياسی درباره بسته به روز شده تهران اظهارنظری نکردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016