یکشنبه 15 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس حوزه رياست قوه قضائيه: بررسی اظهارات کروبی بيش از يک هفته طول نخواهد کشيد، ايلنا

در اين جلسه مهدی کروبی مستنداتی فی‌الجمله ارائه کرده است که ما در حال بررسی آنها هستيم و انشاءالله اگر به نتيجه نهايی برسد آن را به مردم اعلام خواهيم کرد
تعداد شاهدان کروبی چهار نفر بوده است.


ايلنا: رئيس حوزه رياست قوه قضائيه گفت: بررسی اظهارات کروبی بيش از يک هفته طول نخواهد کشيد
به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت‌الاسلام علی خلفی در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزير دادگستری درخصوص جلسه اخير مهدی کروبی با هيات سه نفره قضايی گفت: در اين جلسه مهدی کروبی مستنداتی فی‌الجمله ارائه کرده است که ما در حال بررسی آنها هستيم و انشاءالله اگر به نتيجه نهايی برسد آن را به مردم اعلام خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس حوزه رياست قوه قضائيه در پاسخ به اين پرسش که آيا در اين جلسه شاهدان کروبی حضور داشتند گفت: کروبی تنها اسامی آنها را به ما داد و ما در حال بررسی صحت و سقم آن هستيم.
وی در پاسخ به اين پرسش که نتيجه اظهارات کروبی چه زمانی ارائه خواهد شد گفت: بررسی اظهارات کروبی در جلسه هيات سه نفره بيشتر از يک هفته طول نخواهد کشيد.
خلفی در پاسخ به اين پرسش که مستندات و نفراتی که از سوی کروبی ارائه شده چند نفر هستند گفت: مدارکی ارائه نشده و تنها ادعاهايی بوده که آنها را بررسی می‌کنيم و تعداد شاهدان کروبی چهار نفر بوده است.
رئيس حوزه رياست قوه قضائيه در پاسخ به پرسش خبرنگار ايلنا، مبنی بر اينکه آيا هيات سه نفره قضايی صحبت‌های شاهدان کروبی را خواهد شنيد گفت: اگر به نتيجه رسيده و لازم باشد حتما اين کار را انجام می‌دهيم.
وی در پاسخ به اين سوال که سخنگوی قوه قضاييه چه زمانی انتخاب خواهد شد؟گفت:ان شالله به زودی سخنگوی جديد معرفی خواهد شد.
گفتنی است در مراسم توديع و معارفه وزير قديم و جديد دادگستری غلامحسين الهام حضور نداشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016