دوشنبه 16 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر شهاب طباطبايی: اتهامات با روحيه همسرم سازگاری ندارد، روز آنلاين

مهرک ميراب زاده همسر شهاب الدين طباطبايی که بيشتر از دو ماه از بازداشت وی می گذرد درمصاحبه با روز گفت هيچ خبری از آزادی وی به گوش نمی رسد: "آخرين باری که با او تماس داشتم روز سه شنبه بود که گفت با محمدآقايی هم سلول شده است. اما هيچ اطلاعات خاصی ندارد ونمی داند وضعيت پرونده اش چگونه است. به من گفت دو سه روز است که از انفرادی خارج شده است."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: "بيش از هشتاد روز است که همسرم در زندان است که بخش عمده ای از آن را در زندان انفرادی سپری کرده است. مقامات قضايی نيز پاسخ دقيقی در خصوص وضعيت پرونده وی نمی دهند. به ما گفته اند که پرونده دست دادستان است. با اين وضعيت نمی دانيم که اساسا چطور می شود که پرونده را پيگيری کرد. او هم اکنون دادگاه خود را رفته است. وقتی کسی دادگاه می رود يعنی بازجويی هايش تمام شده است ومقامات بايد مقدمات تبديل قرار او را از بازداشت به وثيقه فراهم کند تا بتواند بيايد بيرون وآزاد شود واز اين بلاتکليفی دربيايد."

ميراب زاده با اشاره به اتهام هايی که متوجه شهاب طباطبايی است گفت: "اتهام هايی که به شهاب می زنند با آنچه من از شهاب می دانم هيچ تناسبی ندارد. او هيچ گاه قصد اقدام عليه امنيت ملی و اتهام هايی که مانند قصد براندازی می زنند نداشته واساسا هرکسی که همسرم را می شناسد می داند که چنين کارهايی اصلا با روحيات وی سازگاری ندارد. متاسفانه به ما نگفته اند که چه موقعی بايد با وی تماس بگيريم. مقامات گفته اند که خودما تماس می گيريم و به شما می گوييم که چه زمانی ملاقات خواهد داشت."

وی افزود: "الان درحالت بی خبری هستيم. وقتی زنگ می زند من از وی نمی پرسم درخصوص وضعيتش در زندان. چون وقتی می پرسيدم او جواب نمی داد و بنابراين من هم جديدا از او سوالی نمی کنم تا کلافه شود با توجه به اينکه می دانم نمی تواند جواب دهد."

ميراب زاده ادامه داد: "من هرلحظه اميدوارم آزاد شود وبا توجه به تغيير رييس قوه قضاييه و دادستانی اميدوارم شرايطی به وجود بيايد که شهاب بتواند با تبديل قرار آزاد شود."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016