دوشنبه 30 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: ميزگرد حجاريان، عطريانفر و شريعتی احتمالا سه شنبه يا چهارشنبه شب پخش خواهد شد

يک منبع آگاه اعلام کرد: سعيد حجاريان ، محمد عطريانفر و سعيد شريعتی در يک ميزگرد ويژه سيما بزودی به تشريح مهمترين مسايل کشور و علل واقعی تغيير نگرش خود خواهند پرداخت.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، اين منبع آگاه افزود: حجاريان، عطريانفر و شريعتی روز گذشته با حضور در ميزگرد ويژه ای در استوديوی سيمای جمهوری اسلامی ايران ديدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف نظری، سياسی و اجتماعی و علل واقعی تغيير نگرش و تحولات فکری خود پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی ،‌در اين ميزگرد همچنين مسايل مختلف از جمله آسيب شناسی ترويج علوم انسانی غربی در دانشگاه‌ها، پيامدهای سياسی و اجتماعی تبعيت نخبگان و فعالان سياسی از نظريات غربی بدون توجه به شرايط عينی ايران، آسيب شناسی حوادث و رويدادهای عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح های سياسی و برخی مسايل و حوادث اخير مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
اين منبع آگاه با بيان اينکه مجری اين ميزگرد ويژه مرتضی حيدری است ، ادامه داد: حجاريان، عطريانفر و شريعتی در اين ميزگرد درباره علت واقعی تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فکری رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگی اين تحولات فکری و نظری پرداختند.
وی يادآور شد که اين ميزگرد خبری احتمالا سه شنبه يا چهارشنبه شب از سيمای جمهوری اسلامی ايران پخش خواهد شد.
اين منبع آگاه تصريح کرد:ميزگردی نيز با حضور کيان تاجبخش بزودی برگزار خواهدشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016