جمعه 3 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ آيت الله صانعی به نامه ميرحسين موسوی، جرس

شبکه جنبش راه سبز ( جرس): پس از نامه ميرحسين موسوی به برخی از مراجع تقليد که طی آن نظرات ايشان را درباره بيانيه راهبردی شماره ۱۱ خود خواستار شده بود، آيت الله صانعی نيز پس از آيت الله منتظری به درخواست وی پاسخ گفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ميرحسين موسوی در نامه خود به مراجع تقليد علاوه بر اظهار نگرانی از شرايط موجود کشور و درخواست مشورت و رهنمود ا زايشان ،همچنين نظر مراجع تقليد درباره ايجاد تشکيلات راه سبز اميد را نيز خواستار شده بود.

متن کامل پاسخ آيت الله صانعی که در پايگاه اطلاع رسانی اين مرجع تقليد منتشر شده ، به شرح زير است:

بسمه تعالی
حضور محترم دوست مکرم و متعهد و يار ديرينه امام امت (سلام الله عليه) جناب آقای مهندس ميرحسين موسوی (دام عزه)
نامه حضرتعالی واصل گرديد، اميدواريم طرح و برنامه متين شما همراه با آگاه سازی بيشتر جامعه که هدف رسالت انبياء عظام، شهادت شهداء، تقوای متقين و عبادت اولياء الله می باشد، صورت گيرد و تحقق قسط به عنوان يک فرهنگ برای جامعه درآيد و مردم به حقوقشان نائل آيند «لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ .»

و بايد دقت نمود که از اهداف مهم هر طرح و برنامه ای، ايجاد وحدت و اتحاد بيش از پيش بين مظلومين باشد که منشاء همه خيرات همان اتحاد و اعتصام به حبل الله می باشد و لازم است مراقبت شود که خدای ناخواسته کلمه اتحاد و اعتصام به حبل الله سبب رخنه ظالمان و ستمکاران در صفوف مظلومان نگردد که نتيجه آن چيزی جز تداوم ظلم و ستم نخواهد بود.

قم المقدسة
يوسف صانعی
۱/۷/۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016