پنجشنبه 9 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه دانشگاه آزاد: زهرا رهنورد در دانشگاه آزاد تدريس ندارد، ايلنا

دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصيلی جديد را در فضايی با نشاط و پويا با برگزاری کلاس‌های درس آغاز کرده و ادعای توزيع مچ‌بندهای سبز، کذب محض می‌باشد.


ايلنا:دانشگاه آزاد اسلامی در بيانيه‌ای اعلام کرد:دکتر زهرا رهنورد در اين دانشگاه تدريس ندارند هر چند با عنايت به سوابق و مدارک علمی، تدريس ايشان در دانشگاه اشکالی ندارد.
به گزارش ايلنا دانشگاه آزاد اسلامی در پی درج مطالبی کذب، منتسب به اين دانشگاه در يکی از روزنامه‌ها و سايت‌های اينترنتی، توضيحاتی به شرح ذيل ارائه کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۱ـ با عنايت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکيدات مسوولان دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی سال تحصيلی جديد را در فضايی با نشاط و پويا با برگزاری کلاس‌های درس آغاز کرده و ادعای توزيع مچ‌بندهای سبز، کذب محض می‌باشد.
۲ـ دکتر زهرا رهنورد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و هيچ‌يک از ديگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تدريس نمی‌باشند. (البته با عنايت به سوابق و مدارک علمی، تدريس ايشان در دانشگاه اشکالی ندارد)
۳ـ طی ۲۷ سال گذشته هيچگاه تحرکات سياسی ـ جناحی برخلاف مصالح نظام در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مجموعه آموزشی کشور رخ نداده است و عدم تسری برخی غائله‌ها و همچنين آشوب تيرماه سال ۷۸ دانشگاه‌های دولتی به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، شاهدی بر اين مدعاست.
۴ـ با لطف الهی و مديريت هوشمندانه مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی، نا آرامی‌های اخير که طی روزهای گذشته در تعدادی از دانشگاه‌های دولتی ايجاد شده، به هيچ‌يک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی راه نيافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016