سه شنبه 14 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا زاکانی، نماينده مجلس: اسناد و مدارک تخلفات سعيد مرتضوی بزودی به مقامات قضايی ارايه می شود، جهان نيوز

سروری: ادعاهای مطرح شده آقای مرتضوی مخدوش و بی مورد است
زاکانی: بنده منتظرم با ارايه اسناد و مدارکی که مدتهاست آماده شده و به خاطر شرايط کشور از انتشار آن خودداری کرده ام پس از ۹ماه سکوت در روزهای آينده اين مستندات را به هيات مذکور تقديم و نتايج آن را به سمع و نظر مسئولان کشور بويژه حضرت آيت الله آملی لاريجانی رياست محترم قوه قضائيه برسانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از اظهارات ديروز سعيد مرتضوی درباره وقايع کهريزک که در آن سعی شده بود علت برخی از پی گيريهای رسانه ای در اين زمينه خصومت شخصی با وی وانمود کند. خبرنگار ما گفتگويی را با عليرضا زاکانی انجام داد.

به گزارش جهان ، زاکانی که اين روزها به دليل عارضه گوش چپ در استراحت مطلق به سر می برد، ضمن ابراز تعجب از ادعاهای مرتضوی گفت :پرونده اتفاقات زندان کهريزک توسط کميته ويژه ای در کشور پيگيری می شود و متخلفين با اين گونه فرافکنی ها نمی توانند از روشن شدن، حقايق جلوگيری کنند.

زاکانی در عين حال با تاکيد بر ضرورت برخورد قانونی با فتنه گران حوادث انتخابات به رسانه ها توصيه کرد که اجازه ندهند موضوعات فرعی نظير فجايع کهريزک عاملی شود تا مسببان اصلی فتنه بزرگ انتخابات دهم بتوانند با دست مايه قرار دادن آن پشت سر اين حوادث تلخ پنهان شوند.

وی همچنين در خصوص سکوت خود درباره مباحثی که قبلا راجع به مرتضوی بيان کرده بود گفت: به درخواست اينجانب هياتی از سوی آيت الله شاهرودی رئيس وقت قوه قضائيه با حضور آقايان رئيسی،خلفی،جمشيدی،نکونام و رحيمی که ۵نفر از قضات عالی کشور هستند تشکيل شده و بنده منتظرم با ارايه اسناد و مدارکی که مدتهاست آماده شده و به خاطر شرايط کشور از انتشار آن خودداری کرده ام پس از ۹ماه سکوت در روزهای آينده اين مستندات را به هيات مذکور تقديم و نتايج آن را به سمع و نظر مسئولان کشور بويژه حضرت آيت الله آملی لاريجانی رياست محترم قوه قضائيه برسانم.

نماينده مردم تهران درمجلس در پايان با اشاره به ادعاهای سعيد مرتضوی در نامه ديروز درباره خصومت شخصی راکانی با وی گفت: بنده نيازی به پاسخگويی به نامه ايشان نمی بينم و انشاء الله به زودی نتايج هيات رسيدگی کننده به وقايع پس از انتخابات منتشر خواهد شد تا سيه رو شود هرکه در او غش باشد.

در همين زمينه پرويز سروری سخنگوی هيات ويژه مجلس و عضو شورای عالی امنيت ملی در گفتگو کوتاهی با خبرنگار جهان با اشاره به مطالب مطرح شده در نامه مرتضوی به خبرنگار جهان گفت: ادعاهای مطرح شده آقای مرتضوی مخدوش و بی مورد است و نظام اسلامی با متخلف در هر لباسی و موقعيتی برخورد خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016