شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انور خامه ای: مسئوليت آشوب ها و اغتشاشات با ميرحسين موسوی است، ايرنا

انور خامه ای گفت: مسئوليت تمام آشوب ها و اغتشاشات اخير که به پيکره نظام مقدس جمهوری اسلامی لطمه وارد ساخت متوجه مير حسين موسوی است.

انور خامه ای در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: مير حسين موسوی بدون اينکه برداشت صحيحی از مطالبات خودش داشته باشد مردم را به حضور در خيابان هاترغيب و تشويق کرد.
وی ادامه داد: مير حسين موسوی بدون اينکه بتواند نقش يک رهبر و هدايت کننده را بازی کند در جهت ايجاد اغتشاش و نا امنی در جامعه گام برداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خامه ای افزود: مير حسين موسوی بدون اينکه بتواند آشوب طلبان را کنترل کند با صادر کردن بيانيه های غير منطقی فضای جامعه را ملتب و متشنج کرد.
اين روزنامه نگار باسابقه افزود:بر همين اساس بايد تاکيد کنم تمام مسئوليت کشته شدگان و خسارت ديدگان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری متوجه مير حسين موسوی است.
وی در رابطه با وضعيت فعلی فضای سياسی کشور گفت: ادامه اين آشوب طلبی ها به سود مملکت و نظام نيست متاسفانه مخالفان خارجی و داخلی نظام از اين شرايط پيش آمده به نفع خود مصادره به مطلوب کردند.
خامه ای گفت: مير حسين موسوی در راهی قدم نهاد که نهايت آن باعث خشنودی و رضايت بيگانگان و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی شد.
وی تاکيد کرد: دشمنان نظام که نمی توانستند در شرايط عادی بر عليه دولت اقدام مذبوحانه ای را انجام دهند با فضايی که مير حسين موسوی برای آنها مهيا کرد به خواسته شوم خود رسيدند.
انور خامه ای در پايان خاطر نشان کرد: من نمی دانم که مير حسين موسوی چگونه می خواهد پاسخ اين همه ندانم کاری را در پيشگاه ملت ايران بدهد؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016