سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت و ممنوع الخروج شدن امير خرم، از اعضای شورای مرکزی نهضت آزادی ايران، ميزان

ميزان: بنابر گزارش روابط عمومی نهضت آزادی ايران مهندس امير خرم علاوه بر ممنوع الخروج شدن در فرودگاه بين المللی امام خمينی بازداشت شده است

در اطلاعيه روابط عمومی نهضت آزادی آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به اطلاع هم ميهنان عزيز می رسانيم که آقای مهندس امير خرم، عضو شورای مرکزی و دفتر سياسی نهضت آزادی ايران، که برای انجام دادن يک مأموريت شغلی عازم کشورهای فنلاند و آلمان بود، با ممانعت مأموران و ضبط گذرنامه از مسافرت بازماند.

همچنين، ماموران امنيتی فرودگاه امام خمينی، به بهانه عدم حضور نماينده نهاد رياست جمهوری و دادستانی در فرودگاه، مانع خروج مهندس خرم از فرودگاه شده، ايشان را برای چند ساعت بازداشت کردند.

جلوگيری از خروج اين عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران از کشور به حکم دادگاه انقلاب و دادستانی تهران صورت گرفته است.

سيد امير خرم،متولد سال ۱۳۴۱ در تهران است. او عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران است و سابقه عضويت بلند مدت در دفتر سياسی نهضت آزادی و مسئول شاخه جوانان نهضت آزادی را در کارنامه خود دارد. در سال ۱۳۸۰ به همراه اعضای نهضت به صورت موقت بازداشت شد و بعد از محاکمه غير علنی به چهار سال و نيم زندان تعزيری مجکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016