پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرونده ميردامادی، تاج زاده و امين زاده بالاخره به دادگاه ارسال شد، نوروز

پرونده محسن ميردامادی دبيرکل و مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی حزب مشارکت و محسن امين زاده، عضو موسس جبهه مشارکت که بيش از ۴ ماه است که در بند گودتا گران اسير هستند، به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب ارسال شد.

مهناز اصغرزاده، همسر محسن امين زاده در گفتگو با نوروز، ضمن اعلام خبر ارسال پرونده همسرش به دادگاه انقلاب، ابراز اميدواری کرد که روند رسيدگی به پرونده فعالان سياسی تسريع شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين هوشنگ پوربابايی وکيل محسن ميردامادی و مصطفی تاج زاده با اعلام ارسال پرونده موکلانش به دادگاه، به ايلنا گفت: اخيرا خانواده‌های موکلانم با لطفی، رئيس دادگاه انقلاب ديدار کرده‌اند که در آن جلسه به آنها گفته شده که پرونده‌های اتهامی موکلانم به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به رياست قاضی صلواتی ارسال شده است."

وکيل تاج‌زاده و ميردامادی از تعيين وقت جلسه رسيدگی به اتهامات موکلان خود اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: روز گذشته به دادگاه انقلاب مراجعه کردم و پس از هماهنگی انتظامات با دفتر شعبه، به علت ازدحام کاری شعبه ۱۵ و وجود جلسات محاکمه در شعبه پيگيری پرونده موکلانم را به روز ديگری محول کردند که مقرر شد در روز شنبه با همراه وکيل ديگر پرونده دکتر حسين‌آبادی به دادگاه مراجعه کنيم."

هوشنگ پوربابايی همچنين گفت که اميدوار است دادگاه فرصت کافی جهت مطالعه پرونده و ملاقات وکلا با موکلانشان را در زندان جهت بررسی مطالب موجود در پرونده را فراهم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016