شنبه 16 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله زمینی عربستان علیه گروه شیعیان الحوثی در خاک یمن، مهر

گزارش خبرگزاری اسوشیت پرس را بخوانید

با آغاز حملات زمینی عربستان در خاک یمن، گروه شیعیان الحوثی از اسارت برخی از نظامیان این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه البیان امارات، با تایید حملات هوایی عربستان علیه گروه الحوثی در روز گذشته و آغاز حملات نظامیان این کشور در خاک یمن، موضوع درگیری های اخیر وارد مرحله جدیدی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر این اساس پس از حمله اخیر گروه الحوثی به نیروهای امنیت مرزی عربستان، موضع ریاض در قبال مسئله درگیری های یمن وارد مرحله جدیدی شد.

منابع خبری با اشاره به بمباران هوایی پایگاه های گروه الحوثی توسط جنگنده های عربستانی، از آغاز درگیری های زمینی گسترده در مناطق مرزی عربستان با یمن خبر می دهند. تمرکز این درگیری ها در منطقه جبل الدخان در نزدیکی استان صعده قرار دارد.

از طرفی گروه الحوثی از اسارت برخی از نظامیان عربستانی در این درگیری ها خبر داده است. همچنین مقامات ریاض از اسارت 100 نفر از نیروهای الحوثی خبر می دهند.

مرزهای یمن با عربستان 1500 کیلومتر امتداد دارد. دولت عربستان با استفاده از 100 هزار مرزبان امنیت مرزهای خود را حفظ می کند.

از طرفی دولت امارات در بیانیه ای پشتیبانی خود را از موضع ریاض در قبال حفظ امنیت این کشور ابراز داشت.

عربستان از ابتدای آغاز درگیری ها در یمن با استفاده از جنگنده های خود به بمباران مواضع شیعیان الحوثی می پرداخت، امری که در ابتدا تکذیب می شد. اما در روزهای اخیر توسط مقامات دولتی عربستان تایید شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016