یکشنبه 17 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرین استعفای محسن هاشمی و مخالفت قالیباف، پرچم

[ویدئو عصبانی شدن محسن هاشمی و دفاع از خانواده اش در جلسه مترو]

در حالی که محسن هاشمی به استعفای پنج باره خود و عدم پذیرش آن توسط شهردار تهران اشاره کرده است "خبرنگار پرچم" در جریان ماجرای آخرین استعفای هاشمی از ریاست مترو تهران قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، طی روزهای اخیر محسن هاشمی طی استعفا نامه ای تند و همراه با گلایه های بسیار از شهردار تهران می خواهد تا با کناره گیری وی از ریاست متروی تهران موافقت کند. در این نامه هاشمی مصرا از قالیباف خواسته تا بر خلاف دفعات پیشین این بار با استعفای وی موافقت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما بنا بر اظهارات منابع آگاه شهردار تهران در پاسخ به تقاضای محسن هاشمی گفته که از عملکرد وی رضایت داشته و محسن هاشمی باید همچنان به عنوان مدیرعامل قطار شهری تهران و حومه به کار خود ادامه دهد.

گفتنی است که شورای تامین استان تهران اخیرا جلسه ای در رابطه با معضل تاخیرهای پیش آمده در مترو و نیز افزایش نارضایتی مردم تهران از این وسیله حمل و نقل عمومی برگزار کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016