پنجشنبه 5 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهزاد نبوی در سی سی يو بستری است! نوروز

بهزاد نبوی، چريک پير اصلاحات زير بار امضای تعهد مبنی بر دست کشيدن از فعاليت های سياسی نرفت.

به گزارش نوروز، عصر روز گذشته پس از آنکه نبوی شروط مسئولان مبنی بر اينکه فعاليت سياسی و ارتباط خود با سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی را قطع کند تا آزاد شود، را نپذيرفت، دوباره از بيمارستان به سلول انفرادی منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهزاد نبوی پس از انتقال به زندان و سلول انفرادی تحت بازجويی قرار گرفت، اما اين فعال سياسی با سابقه کشورمان حاضر به پذيرش شروط آزادی نشد.

نبوی ساعت يک نيمه شب ديشب، مجددا به بيمارستان منتقل و با قيد وثيقه ۸۰۰ ميليون تومانی آزاد شد.

به گزارش نوروز، پزشکان بيمارستان خاتم الانبيا به دليل فشارهای عصبی وارده بر چريک پير به او اجازه مرخصی از بيمارستان ندادند. وی هم اکنون در بخش سی سی يو بيمارستان خاتم الانبيا بستری است و قرار است روز يکشنبه تحت عمل جراحی قلب قرار بگيرد.

پزشکان به دليل فشارهای عصبی وارد شده بر اين فعال سياسی در شرايطی که قرار است روز يکشنبه مجددا تحت عمل جراحی قلب قرار گيرد، از وی خواسته اند تا استراحت کرده و هيجان و فشار عصبی به او وارد نشود. بنا به توصيه پزشکان بهتر است تا پيش از عمل جراحی چريک پير دوستداران وی به ملاقات او نروند.

اين فعال سياسی اصلاح طلب ۳ سال قبل نيز تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016