چهارشنبه 27 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهزاد نبوی لايحه دفاعيه خود را تقديم دادگاه کرد، ايلنا

آخرين جلسه رسيدگی به اتهامات بهزاد نبوی سه شنبه هفته گذشته برگزار و پس از اخذ آخرين دفاع از وی ،قاضی صلواتی رييس شعبه ۱۵دادگاه انقلاب ختم رسيدگی را اعلام کرد.


ايلنا: وکيل بهزادنبوی گفت: روز شنبه موکلم لايحه دفاعيه خود را تقديم دادگاه کرد.
صالح نيکبخت درگفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين مطلب اظهارداشت: به دليل اينکه اظهارات مهندس بهزاد نبوی دردفاع از خود در جلسه دادگاه صورت جلسه نشده بود، دادگاه به وی فرصت داده بود تا اظهارات خود را به صورت مکتوب و تا روز شنبه هفته جاری تقديم دادگاه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل بهزاد نبوی در مورد آزادی موکل خود و تبديل قرار بازداشت وی به وثيقه يا کفالت ابراز اميدواری کرد تا دادگاه باتوجه به وضعيت جسمانی نبوی با اين امر موافقت کند.
وی درخصوص وضعيت جسمانی موکل خود نيز گفت:‌ نبوی همچنان در بيمارستان و در يک اتاق بستری است و همسر وی از او نگهداری می‌کند.
گفتنی است آخرين جلسه رسيدگی به اتهامات بهزاد نبوی سه شنبه هفته گذشته برگزار و پس از اخذ آخرين دفاع از وی ،قاضی صلواتی رييس شعبه ۱۵دادگاه انقلاب ختم رسيدگی را اعلام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016