چهارشنبه 11 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی ۵ انگليسی دستگير شده در خليج ‌فارس، ايلنا

با بررسی‌های به عمل آمده و بازجويی از سرنشين انگليسی شناور مشخص شد که ورود غير قانونی آنان به اشتباه صورت پذيرفته است به همين دليل با اخذ تعهدات لازم تصميم به آزادی بازداشت شدگان گرفته شد.


ايلنا: دريابانی جزيره سيری از آزادی پنج انگليسی دستگير شده خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، به نقل از سپاه نيوز دريابانی جزيره سيری اعلام کرد: پنج انگليسی که درپی ورود غير قانونی يک شناور به آبهای جمهوری اسلامی ايران در محدوده جزيره سيری دستگير شده بودند، ساعتی پيش آزاد شدند.
اين دريابانی با اشاره به اظهارات سرنشينان اين شناور مبنی بر ورود اشتباه به محدوده آبهای سرزمين جمهوری اسلامی ايران در خليج فارس افزود:« با بررسی‌های به عمل آمده و بازجويی از سرنشين انگليسی شناور مشخص شد که ورود غير قانونی آنان به اشتباه صورت پذيرفته است. لذا با اخذ تعهدات لازم تصميم به آزادی بازداشت شدگان گرفته شد.»
گفتنی است نام اين ۵ نفر انگليسی بر اساس اعلام مقامات اين کشور ، اولی اسميت، سم بوشر، لوک پورتر، اوليور يانگ و ديو بلومراست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016