چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ صداوسيما به مهدی کروبی: "فيلم حرمت‌شکنی نسبت به تصاوير امام کاملا واقعی و حقيقی است"، فارس

خبرگزاری فارس: مشاور رئيس رسانه ملی و مديرکل روابط عمومی سازمان صداوسيما ضمن رد ادعای مهدی کروبی مبنی بر ساختگی بودن تصاوير مربوط به حرمت‌شکنی اغتشاشگران اعلام کرد اصل تصاوير ياد شده در صدا و سيما موجود است.

محمود عاطفی در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: اصل تصاوير مربوط به حرمت‌شکنی تصاوير امام خمينی(ره) توسط اغتشاشگران در صداوسيما موجود است و خلاف جوسازی برخی رسانه‌ها هيچ کدام جعلی نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره ادعای کروبی مبنی بر ساختگی بودن تصاوير پخش شده از صداوسيما مربوط به حرمت‌شکنی اغتشاشگران نسبت به تصاوير امام راحل(ره) در روز ۱۶ آذر اضافه کرد: تصاوير مربوط به اغتشاشگران موسوم به جنبش سبز که از بخش خبری ۲۰:۳۰ پخش شد، کاملا واقعی و حقيقی است.
وی گفت: هيچ کدام از آن تصاوير مونتاژی نيست و اصل آنها در صداوسيما موجود است.
وی درباره ادعای تفرقه‌انگيزی صداوسيما در وحدت ملی نيز اظهار داشت: بسيار متاسفم برخی کسانی که داعيه پيروی از خط امام (ره) را دارند، چشم و گوش خود را بر حقايق بسته‌اند. اين افراد ببينند آيا مصاحبه‌ها، نامه‌ها و بيانيه‌هايی که صادر می‌کنند و با روح تعاليم حضرت امام راحل(ره) منافات دارد، باعث تفرقه است يا انتشار تصاوير واقعی اغتشاشگران که مورد ديد و قضاوت مردم است؟ چرا کسانی بايد از افشای نيات پليد اغتشاشگران در برهم زدن وحدت ملی و زير پا نهادن ارزش‌های دينی و انقلابی توسط صداوسيما اين‌گونه نگران شوند؟
به گزارش فارس، پس از پخش تصاوير مربوط به حرمت‌شکنی نسبت به تصاوير امام خمينی(ره) توسط اغتشاشگران در روز دانشجو ، مهدی کروبی با انتشار نامه‌ای خطاب به سيد عزت الله ضرغامی رئيس سازمان صداوسيما مدعی شده بود اين تصاوير ساختگی و عامل برهم زدن وحدت ملی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016