شنبه 21 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميرحسين موسوی: پاره کردن عکس امام کاملا مشکوک و اقدامی ضدانقلابی است، کلمه

اطمينان دارم که دانشجويان هرگز دست به چنين ساختارشکنی ها نمی زنند

اطلاعات دقيقی درباره اينکه اصولا چنين کاری صورت گرفته باشد ندارم.درباره عاملان اين اقدام ساختارشکنانه نيزاطلاعات روشنی نداريم ولی بهرحال اگر چنين کاری صورت گرفته باشد اين يک اقدام مشکوک است و پخش آن صحنه ضدانقلابی از سيمای جمهوری اسلامی نيز اقدام نادرستی بود. از رسانه های بيگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز اين نيست که با سواستفاده از اين قبيل حوادث مرتکب چنين اقدامی بشوند اما چنين اقدامی توسط رسانه ملی که موجوديت خود را به برکت انقلاب عظيمی که به رهبری حضرت امام خمينی پيروز شد مرهون است بهيچ وجه قابل قبول نيست .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کلمه:مهندس ميرحسين موسوی پاره کردن عکس امام در جريان وقايع ۱۶ آذر را کاملا مشکوک و يک اقدام ضدانقلابی دانست .

نخست وزير محبوب امام در پاسخ به سئوال روزنامه جمهوری اسلامی که موضع شما درباره پاره شدن عکس امام و نشان دادن صحنه اهانت به عکس امام از سيمای جمهوری اسلامی و تلويزيون های بيگانه چيست گفت : حضرت امام خمينی احياگر دين در قرن حاضر و بيدارگر بزرگ ملت ها برای مبارزه با مستکبران است . ايشان به گردن همه ملت ها به ويژه ملت های مسلمان و مردم ايران حق بزرگی دارند و قطعا هيچ انسان منصف و مومنی به خود اجازه نمی دهد چنين اهانتی به عکس ايشان بکند.

ميرحسين موسوی افزود : کسانی که به اينجانب محبتی دارند هرگز کوچکترين اهانت به حضرت امام خمينی را جايز نمی دانند و حفظ حرمت امام را واجب می دانند. اطمينان دارم که دانشجويان هرگز دست به چنين ساختارشکنی ها نمی زنند زيرا همه ميدانيم که دانشجويان به امام عشق می ورزند و حاضرند برای آرمان های امام جان فشانی کنند.

مهندس موسوی گفت : اطلاعات دقيقی درباره اينکه اصولا چنين کاری صورت گرفته باشد ندارم کما اينکه درباره عاملان اين اقدام ساختارشکنانه نيز اطلاعات روشنی نداريم ولی بهرحال اگر چنين کاری صورت گرفته باشد اين يک اقدام مشکوک است و پخش آن صحنه ضدانقلابی از سيمای جمهوری اسلامی نيز اقدام نادرستی بود. از رسانه های بيگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز اين نيست که با سواستفاده از اين قبيل حوادث مرتکب چنين اقدامی بشوند اما چنين اقدامی توسط رسانه ملی که موجوديت خود را به برکت انقلاب عظيمی که به رهبری حضرت امام خمينی پيروز شد مرهون است بهيچوجه قابل قبول نيست .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016