شنبه 21 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احکام جديد برای دانشجويان دانشگاه زنجان، هرانا

حکم دانشجويان دانشگاه زنجان در مورد اتهامات در حوزه صلاحيت دادگاه های عمومی صادر شد

خبرگزاری هرانا - حقوق دانشجويان: حکم دانشجويان دانشگاه زنجان در مورد اتهامات در حوزه صلاحيت دادگاه های عمومی صادر شد دادگاه دو نفر از متهمين، سورنا هاشمی و عليرضا فيروزی را به تحمل يک سال و نيم حبس، بهرام واحدی را به تحمل يک سال حبس همراه با يک و نيم ميليون ريال جزای نقدی، آرش رايجی و محمد حسن جنيدی را يک سال حبس، حسين صارمی در مورد معاونت در اتهامات به پرداخت يک ميليون پانصد هزار ريال جزای نقدی و پيام شکيبا را نيز تبرئه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش واحد دانشجويی مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، اتهامات سورنا هاشمی و عليرضا فيروزی، فيلم برداری و انتشار آن، بهرام واحدی انتشار و معاونت در فيلم برداری، حسن جنيدی و آرش راييجی نيز به اتهام انتشار فيلم محکوم شدند.

دکتر حسن مددی،شاکی پرونده به وکلای سورنا هاشمی و عليرضا فيروزی قول داده است که رضايت خود را اعلام کند و از آن جايی که جرم قابل گذشت است پرونده در مرحله تجديد نظر با گذشت شاکی خصوصی مختومه شود.

لازم به ذکر است که پيش از اين در دادگاه انقلاب عليرضا فيروزی به اتهام اقدام عليه امنيت ملی، اقدام برای برگزاری تجمع غير قانونی و اقدام عليه نظام مقدس جمهوری اسلامی به يک سال و چهار ماه زندان، سورنا هاشمی، بهرام واحدی، حسن جنيدی، آرش رايجی و پيام شکيبا به اتهام اقدام عليه امنيت ملی و اقدام برای برگزاری تجمع غيرقانونی به تحميل يک سال حبس محکوم شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016