شنبه 21 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزايری: رييس قوه قضائيه اميدها را برای برخورد با سران فتنه زنده کرد، فارس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح با بيان اينکه محدود کردن فتنه به اختلاف بر سر انتخابات، فريب افکار عمومی است، تاکيد کرد: اظهارات رياست قوه قضائيه و دادستان کل کشور در مورد برخورد با سران فتنه اخير، اميدها را زنده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح، سردار مسعود جزايری پيرامون آشوب‌هايی که در جريانات انتخابات دهم رياست جمهوری ايران پيش آمده، اظهار داشت: بر اساس قرائن و شواهد به خصوص آنچه که از سوی دشمنان با عنوان انقلاب رنگی اظهار شد، اين حادثه مصداق دقيق کودتای طرح‌ريزی‌ شده‌ای بود که توسط بعضی کشورهای بيگانه و کمک عوامل داخلی قصد داشتند عليه نظام اسلامی کشورمان به اجرا در آوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جزايری خطاب به دلسوزان، مسئولان و نخبگان کشور گفت: مراقب باشيم، حادثه تلخ پيش آمده را به درستی بشناسيم و تجزيه تحليل صحيحی از آن داشته باشيم تا مجددا گزيده نشويم.
وی با بيان اينکه متاسفانه هستند کسانی که هنوز فکر می‌کنند آشوب‌ها و فتنه اخير يک اختلاف و دعوای خانوادگی است، افزود: اين برداشت کاملا اشتباه است، چرا که اسناد، مدارک، قرائن، شواهد، اعترافات و اظهارات طرف مقابل گويای آنست که عده‌ای به دنبال تغييرات اساسی در نظام کشورمان بوده‌اند و در چارچوب يک طرح هماهنگ بر عليه مقدسات نظام قيام کرده‌اند.
معاون فرهنگی ستاد کل نيروهای مسلح با بيان اينکه افکار عمومی خواهان پيگيری‌های بيشتر و عميق‌تر دستگاه‌های اطلاعاتی و قضايی در برخورد با عوامل اصلی و پنهانی اين فتنه بزرگ و کودتای نرم هستند، تصريح کرد: اظهارات رياست قوه قضائيه و دادستان کل کشور در مورد برخورد با سران فتنه اخير اميدها را زنده کرد.
جزايری در ادامه با اشاره به اينکه عده‌ای درصدد محدود کردن فتنه اخير به اختلاف درون نظام در مورد نحوه برگزاری انتخابات رياست جمهوری هستند، تاکيد کرد: آنچه به بهانه انتخابات دهم رياست جمهوری رخ داد، يک برنامه کودتايی از پيش طراحی شده بود و اگر به اين مساله مهم توجه کافی نشود اين امر سبب غفلت جامعه ما نسبت به ريشه‌ها و پشت پرده فتنه، که همانا طرح براندازی است می‌شود و فضای مناسبی برای رژيم‌های سلطه به وجود خواهد آورد تا بار ديگر به طراحی چنين فتنه‌هايی بپردازند.
رئيس ستاد تبليغات دفاعی کشور خاطر نشان کرد: از فرهيختگان و هنرمندان انتظار می‌رود با استفاده از عناصر هنری، ابعاد گوناگون اين فتنه بزرگ و کودتای نرم را برای ثبت در تاريخ و آگاهی رسانی نسل‌های امروز و فردا و افکار عمومی جهانيان به تصوير بکشند و با بهره‌گيری از آثار مکتوب و به خصوص فيلم دين خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.
وی همچنين از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران خواستار برخورد شديد با کشورهايی که طراحی اصلی و پشتيبانی کودتای نرم را برعهده داشتند، شد.
جزايری همچنين ضمن قدردانی از جامعه مدرسين حوزه علميه قم و همه کسانی که بی‌تفاوتی نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی را برنمی‌تابند، اظهار داشت: امروز همه شرک کفر و نفاق در برابر نظام ما صف‌آرايی کرده‌اند و برای مقابله با اين شياطين بايستی همه امت حزب‌الله با بصيرت کافی به مصاف خصم بروند و به خصوص هوشياری لازم را در برابر آدرس‌های غلطی که توسط دستگاه‌های اصلی و طراحان کودتای نرم در ايران داده می‌شود، داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016