شنبه 21 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادگاه رسيدگی به اتهامات صفايی ‌فراهانی برگزار شد، ايلنا

اقدام عليه امنيت ملی، توهين به مسوولان نظام در حين انجام وظيفه، تبليغ عليه نظام و نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی از سوی قاضی صلواتی به صفايی فراهانی تفهيم شد.


ايلنا:صبح امروز جلسه رسيدگی به اتهامات مهندس صفايی‌فراهانی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قضايی صلواتی برگزار و آخرين دفاع نيز از وی اخذ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هوشنگ پوربابايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب گفت: جلسه صبح امروز در ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳:۳۰ به طول انجاميد.
وکيل صفايی‌فراهانی گفت: در ابتدای جلسه، بعد از قرائت کيفرخواست از سوی نماينده دادستان، اتهامات اقدام عليه امنيت ملی، توهين به مسوولان نظام در حين انجام وظيفه، تبليغ عليه نظام و نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی از سوی قاضی صلواتی به موکلم تفهيم شد و سپس بنده و موکلم به دفاع در برابر کيفرخواست پرداختيم.
پوربابايی اظهار داشت: در پايان جلسه قاضی صلواتی از موکلم آخرين دفاع را اخذ کرد و قرار شد در مدت مقتضی نسبت به صدور حکم اقدام کند.
وکيل صفايی‌فراهانی به دليل غيرعلنی بودن جلسه رسيدگی به اتهامات موکل خود، از تشريح هرگونه جزئيات جلسه خودداری کرد.
گفتنی است، قرار است جلسه رسيدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده عضو ارشد حزب مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی نيز با وکالت هوشنگ پوربابايی و امير حسين‌آبادی فردا در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016