یکشنبه 22 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حجت‌الاسلام حسينيان: بسياری از مخالفين امام در موسسه تنظيم و نشر امام جمع شده‌اند، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکيد بر اينکه موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام بجای تبليغ انديشه‌های بنيانگذار انقلاب در خدمت جريان فتنه قرار گرفته است، گفت که هم اکنون در اين موسسه بسياری از مخالفين امام جمع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران و رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامی پس از اتمام جلسه علنی يکشنبه مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه چرا موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام به جای محکوم کردن بی‌حرمتی به ساحت امام خمينی به صدا و سيما واکنش نشان داده است،‌ با ابراز تاسف شديد از اين کار موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام گفت: بسياری از مخالفين حضرت امام در اين موسسه جمع شده‌اند و حتی يکی از روحانی‌نماهايی که در زمان امام به اتهام ارتکاب جرمی از سوی ايشان عزل شده بود امروز در اين موسسه پناه گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* اعضای موسسه تنظيم و نشر آثار امام به جای تبليغ امام در خدمت فتنه‌گران هستند

وی با تاکيد بر اينکه بسياری از کسانی که هم اکنون و زمان حضرت امام ولايت فقيه را قبول نداشتند در موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام فعاليت می‌کنند، خاطرنشان کرد: افراد اين موسسه به جای آنکه مبلغ انديشه‌های بنيانگذار انقلاب اسلامی باشند همانند يک حزب در خدمت فتنه‌گران قرار گرفته‌اند.
حسينيان با يادآوری سکوت اين موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام در زمان حاکميت دوم خرداد که مکرر به افکار و انديشه‌های امام توهين می‌شد، خاطرنشان کرد: در اين زمان با توجه به جناياتی که نسبت به افکار و انديشه‌های امام از سوی دوم خردادی‌ها انجام شد اين موسسه هيچگونه عکس‌العملی نشان نداد و حتی در جريانات اخير که بارها خط امام مورد حمله و سران فتنه قرار گرفت، موسسه مذکور هيچ عکس‌العملی نشان نداد، اما حتی يک انتقاد ساده نسبت به عملکرد وابستگان امام را برنمی‌تابد و بر عليه آن موضع‌گيری می‌کند.
رئيس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به سکوت و عدم عکس‌العمل موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام در مقابل اقدامات طرفداران سران فتنه در حوادث پس از انتخابات، خاطرنشان کرد: اين موسسه هيچگونه عکس‌العملی در مورد شعارهای "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ايران " هواداران سران فتنه نشان نداد؛ آيا حمايت از فلسطين، لبنان، مستضعفين و نيز استکبارستيزی در راستای خط امام نبود که اين موسسه هيچگونه واکنشی از خود نشان نداد.
وی اين را هم اضافه کرد که اينگونه اقدامات موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام جز ضربه زدن به افکار و انديشه و نيز دشمنی در راه امام فايده ديگری ندارد.
رئيس فراکسيون انقلاب اسلامی مجلس در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه آيا هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت امام خمينی(ره) اتفاقی بوده يا در فرآيندی خاص شکل گرفته است متذکر شد:‌ اين اقدام اتفاقی نبود و فرايندی نزديک به ۱۰ سال در کشور را طی کرد. زمانی که در دوره موسوم به اصلاحات گفتند افکار امام به موزه تاريخ پيوسته جريان اصلاح‌طلب هيچ موضعی در برابر اين اقدامات نگرفت و امروز شاهد هتک حرمت به ساحت حضرت امام از روی همين افراد هستيم.
وی تاکيد کرد: وقتی که جريان فتنه مقابل نظام اسلام ايستاد و به دنبال تحميل ديدگاه ديکتاتورمآبانه خود بود، بايد شاهد چنين اتفاقاتی باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016