چهارشنبه 25 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه اعتراضات دانشجويان دانشگاه آزاد در شاهرود، اميرکبير

مراسم دانشجويی تريبون آزاد دانشگاه آزاد شاهرود به مناسبت روز دانشجو به صحنه اعتراض گسترده دانشجويان دانشگاه آزاد به دولت کودتا تبديل شد.

به گزارش خبرنامه اميرکبير اين مراسم ابتدا قرار بود در صحن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شاهرود برگزار شود، اما با فشارهای حراست به نمازخانه دانشگاه منتقل شد که سه دوربين فيلم برداری در نماز خانه همه حرکات دانشجويان تحت نظر داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين تريبون آزاد بيش از ۱۰ تن از دانشجويان معترض و در مقابل سه نفر از دانشجويان حامی دولت صحبت کردند. دانشجويان در تريبون آزاد با اعتراض شديد به به سياست های دولت، ياد و خاطره شهدای جنبش سبز را گرامی داشتند.

در انتهای اين مراسم با خروج دانشجويان از نمازخانه دانشجويان مراسم به دخترانی که در تريبون آزاد شرکت داشتند حمله کردند که باعث درگيری فيزيکی بين دانشجويان و شبه نظاميان بسيج صورت گرفت.

دانشجويان دانشگاه آزاد شاهرود به دليل اين بی حرمت بسيجی ها به دختران دانشجو دست به تجمع در حياط دانشگاه زدند و با سردادن شعارهايی همچون "مرگ بر ديکتاتور"، "پول نقت چی شده خرج بسيجی شده" و با خواندن سرود ياردبستانی به دولت کودتا و حاميان نظامی اش در دانشگاه اعتراض کردند.

گفتنی است بسياری از واحدهای دانشگاه آزاد با شروع سال تحصيلی صحنه اعتراض های بسياری در عليه دولت کودتا بوده است.

بيش از صدها حکم محروميت تحصيل برای دانشجويان اين دانشگاه صادر شده و بسياری از دانشجويان واحدهای تهران مرکز تهران جنوب شيراز قزوين تهران شمال در بازداشت به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016