جمعه 27 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش پيکت اعتراضی در مقابل کنسولگری دانمارک در تورنتو، شورای پشتيبانی از مبارزات مردم در ايران (تورنتو- کانادا)

به فراخوان « شورای پشتيبانی از مبارزات مردم در ايران- (تورنتو- کانادا)» پيکت اعتراض به حضور هيئت جمهوری اسلامی و محمود احمدی نژاد در نشست جهانی برای محيط زيست در دانمارک در مقابل کنسولگری آن کشور در تورنتو برگزار شد. علی رغم مدت بسيار کوتاه فراخوان و قرار داشتن زمان پيکت در هنگام ساعات اداری و نيز هوايی بشدت سرد، تعداد قابل توجهی از اعضای شورا و ديگر ايرانيان معترض در روز چهارشنبه ۱۶ دسامبر از ساعت ۳۰: ۱۲ تا ۳۰ : ۱ در پر رفت و آمد ترين بخش مرکز شهر تورنتو (تقاطع خيانانهای يانگ و بلور) گرد هم آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هدف اين پيکت، ضمن اعتراض به دولت دانمارک برای ميزبانی از آدمکشان جمهوری اسلامی و جانيانی نظير محمود احمدی نژاد و نيز اعلام حمايت از اعتراضات جهانی نيروهای ترقی خواه مدافع محيط زيست در کپنهاگ عليه دول سرمايه داری و محکوم نمودن سرکوب آنها توسط دولت دانمارک، انجام افشاگری عليه جمهوری اسلامی و اطلاع رسانی در باره مبارزات آزاديخواهانه مردم ايران در بين عابرين بود. اين فعاليت آگاهگرانه بصورت گفتگوهای شرکت کننده گان با عابرين انجام گرفت که در موارد بسياری با استقبال دلگرم کننده و اعلام حمايت و همبستگی مردم از مليت های مختلف مواجه گشت. همينطور دهها نسخه از اطلاعيه انگليسی شورا نيز توزيع شد.
در جريان اين پيکت يک هيئت شش نفر از طرف شورا به داخل کنسولگری دانمارک رفت و ضمن گفتگو با مسئولين آن اعتراض خود را به اطلاع آنان رساند. مسئول کنسولگری قول داد اعتراضات ما را به دولت خود منتقل نموده و اطلاعيه اعتراضی شورا به آنجا فکس کند.
در پايان شورا ضمن تشکر از عزيزان شرکت کننده از همگان دعوت می کند تا با حفظ ارتباط ايميلی و تلفنی خود با شورا بطور منظم در جريان فعاليت های آن قرار بگيرند تا در آينده نزديک بتوانيم برنامه های بيشتر و بهتری در حمايت از مبارزات پرتوان کارگران و زنان و دانشجويان و جوانان و همه مردم تحت ستم ايران عليه جمهوری اسلامی برگزار کنيم.

۱۶ دسامبر ۲۰۰۹
شورای پشتيبانی از مبارزات مردم در ايران (تورنتو- کانادا)
shora.poshtibani@yahoo.com / ۴۱۶-۹۹۷-۲۹۴۵ / ۴۱۶-۸۲۳-۷۴۴۶


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016