دوشنبه 23 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصميم مشترک مهدی کروبی و ميرحسين موسوی: درخواست برای مجوز راه‌پيمايی، تغيير

مهدی کروبی در پاسخ به خبرنگار سايت تغيير که نظر او را درباره اتفاقات اخيری که پس از انتشار تصوير پاره شده امام از صدا و سيما بوجود آمد، ضممن محکوم کردن اين اتفاق و انعکاس آن در پربيننده ترين ساعات از صداوسيما گفت : نشر و اشاعه اين عمل از سوی صدا وسيما، مصداق تشويش اذهان عمومی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چرا که در موارد مشابه صدا و سيما عاقلانه رفتار کرد و مانع از انتشار تصاوير ساختار شکنانه بود اما در اين مورد گويی که يک توطئه از پيش تعيين شده صورت گرفته باشد، زيرا ناگاه مردم ايران عکس امام عزيزشان را پاره شده بر صفحه تلويزيون ديدند که رفتار بسيار مشکوک و عجيب بود. لذا امروز بنده با مهندس ميرحسين موسوی تلفنی صحبت کردم و قرار بر اين شد که برای راهپيمايی و محکوم کردن رفتارهای اين چنينی يک درخواست مجوز بدهيم.

گرچه برای راه پيمايی مسالمت آميز، طبق اصل ۲۷ قانون اساسی نبايد درخواست مجوز داد اما با توجه به شرايط امروز ما و عدم خواست ما برای آسيبی پذيری مردم ،مجوز خود را به وزارت کشور ارايه می کنيم.

اميدواريم که اين حسن نيت ما پاسخ درخور مناسب بگيرد اما در صورت مخالفت، ما نمی توانيم عواقب حضور خودجوش مردم را بر عهده بگيريم و هرگونه اتفاقی که برای مردم انقلابی ايران بيفتاد مسئوليتش متوجه آقايان است. با اين حال ما گزارش خود را در صورت موافقت يا مخالفت به مردم اعلام می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016