پنجشنبه 3 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدمهدی حيدريان، معاون هنری فرهنگستان هنر هم استعفا داد، ايلنا

محمدمهدی حيدريان، معاون هنری فرهنگستان هنر هم به دليل برکناری ميرحسين موسوی از رياست فرهنگستان هنر، از سمت خود در اين فرهنگستان استعفا داد.


ايلنا: برکناری ميرحسين موسوی از رياست فرهنگستان هنر، واکنش برخی هنرمندان را به دنبال داشته است. ابتدا رضا مرادی‌غياث‌آبادی به همکاری خود با اين فرهنگستان پايان داد و در دومين اقدام، از استعفای معاون هنری فرهنگستان هنر خبر می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، محمدمهدی حيدريان از سمت معاونت هنری در فرهنگستان هنر استعفا داده است.
وی از زمان اعلام خبر برکناری ميرحسين موسوی در فرهنگستان هنر حاضر نشده است.
حيدريان در دوره سيدمحمد خاتمی معاونت امور سينمايی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عهده‌دار بود. او در دوره معاونت خود در وزارت ارشاد، به حضور دولت در عرصه سينما انتقادهايی داشت.
وی معتقد بود که سايه دولت نبايد بر سينما سنگينی کند، بلکه اين عرصه بايد به سمت تعادل و تعامل بخش‌های خصوصی و دولتی گام بردارد و به حيات طبيعی خود دست پيدا کند.
معاون مستعفی فرهنگستان هنر، حمايت‌های دولتی را سپری حفاظتی برای سينمای ايران می‌دانست تا به کمک آن، مباحث تحقيقی در سينما مطرح شده و با شناخت چالش‌های موجود در راستای رفع آن گام برداشته شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016