دوشنبه 7 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت مهدی کروبی به ميرحسين موسوی

انالله و انا عليه الراجعون
جناب آقای مهندس ميرحسين موسوی
خبر شهادت خواهرزاده گرامی شما جناب آقای سيد علی حبيبی موسوی در روز عاشورای حسينی که خود نيز برادر شهيد بوده است، اينجانب را بسيار متاسف ونگران ساخت. شهادت آن شهيد بزرگوار و تعداد ديگری از هموطنانمان در راه مبارزه با دروغ و در طلب حق که همانا آرمان نهضت حسينی نيز بود در چنين روزی، نشان داد که دشمنان حق و آزادی تا بدانجا پيش رفته اند و از باده قدرت چنان مست شده اند که ديگر حرمتی نيز برای عاشورا و عزادارن حسينی قائل نيستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تعجب من از اين است که سی سال پس از انقلاب اسلامی تمشيت امور به کجا رسيده است که چنين وحشيانه در روز عاشورا تعداد زيادی از مردم را به خاک و خون می کشند و شيعه حسين را در خيابان های پايتختی که ام القرای اسلام مينامندش، به گلوله می بندند. چنين فاجعه ای را به شما، خانواده های داغديده، مردم ايران و به محضر حضرت ولی عصر(عج) تسليت می گويم.
والسلام عليکم و رحمه الله وبرکاته
مهدی کروبی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016