سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آموزشگاه اوين تبديل به بازداشتگاه وزارت اطلاعات شد، هرانا

آموزشگاه زندان اوين توسط مسئولين زندان تبديل به بازداشتگاه وزارت اطلاعات شد.

خبرگزاری هرانا - حقوق زندانيان: در پی بازداشت های وسيع روز عاشورا و دو روز گذشته در تهران مسئولين زندان اوين آموزشگاه زندان اوين را تبديل به بازداشتگاه موقت نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش واحد زندانيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، خيل عظيم بازداشتی ها سه روز اخير مسئولين زندان اوين را مجبور به ساختن بازداشتگاه موقت در داخل همين زندان کرد، بنابر اظهارات شاهدان عينی و زندانيان بند های عمومی زندان اوين سالن ۸ – بند ۸ زندان اوين از سالنهای ديگر اين بند به وسيله ديوار چينی جدا و به بند ۲۴۰ زندان اوين که در اختيار کامل وزارت اطلاعات است اضافه شده است.
همچنين دو طبقه از ساختمان آموزشگاه زندان اوين نيز در اختيار مسئولين بند ۲۰۹ ( وزارت اطلاعات ) قرار گرفته است. زندانيان عادی تعداد بازداشت شدگان را بيش ۱۵۰۰ نفر اعلام کرده اند که روز گذشته نيز عده ای از اين بازداشت شدگان به خارج از زندان اوين منتقل شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016