سه شنبه 8 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زخمی‌شدن ده دانشجو در درگيری‌های امروز دانشگاه علم‌ و صنعت، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): بيش از ده دانشجو در درگيری های امروز دانشگاه علم و صنعت زخمی شده اند که برخی از آنها به بيمارستان منتقل شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار جرس در تهران، دانشجويان هوادار جنبش سبز دانشگاه علم و صنعت به روال هر هفته که سه شنبه ها در حمايت از اين جنبش راهپيمايی اعتراضی برگزار می کردند، امروز نيز چنين تجمعی را برگزار کردند. اما اين بار از روز گذشته بسيج نيز فراخوانی داده بود که امروز سه شنبه آنها نيز تجمعی را برگزار خواهند کرد.

امروز تجمع هر دو گروه شکل گرفت، دانشجويان هوادار جنبش سبز که قريب به هزار و پانصد نفر بودند و دانشجويان بسيجی که حدود صد و پنجاه نفر بودند. هر دوگروه شعارهای خود را سر می دادند که به طور ناگهانی حدود هزار نفر لباس شخصی و بسيجی با چوب و چماق و با شعار "حيدر حيدر" و "ماشالله حزب الله" به سمت دانشجويان معترض حمله کردند در اين حمله حدود ده دانشجو به شدت زخمی شدند که برخی از آنها به بيمارستان منتقل شدند. همچنين دانشجويان می گويند که بين ده تا پانزده تن از دانشجويان نيز توسط نيروهای لباس شخصی ربوده شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016