یکشنبه 20 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی کميسيون امنيت ملی: آشوب‌طلبان حوادث روز عاشورا "منافقان" و "مارکسيست‌ها" بودند، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی کميسيون امنيت ملی مجلس با اشاره به عيادت هيئت پارلمانی از مجروحان نيروی انتظامی در روز عاشورا، گفت: معاندان، دشمنان انقلاب، منافقان و مارکسيست‌ها، کسانی هستند که در روز عاشورا برای ايجاد اغتشاش و آشوب در خيابان‌ها حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کاظم جلالی نماينده مردم شاهرود و سخنگوی کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی که با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفتگو می‌کرد به عيادت هيئت پارلمانی از مجروحان نيروی انتظامی در حوادث روز عاشورا اشاره کرد و به ارائه گزارشی از اين عيادت پرداخت و اظهار داشت: روز گذشته هيئتی از کميسيون‌های امنيت ملی، حقوقی و قضايی و فرهنگی پارلمان به عيادت برخی از مجروحان نيروی انتظامی که در حادثه روز عاشورا مجروح شده بودند، رفتند.
وی در ادامه با بيان اينکه بيش از ۲۳۰ نفر از پرسنل نيروی انتظامی در روز عاشورا مجروح شدند، تصريح کرد: همه پرسنل مجروح شده نيروی انتظامی در روز عاشورا بر اين مسئله قائل بودند که جنس اين حوادث کاملاً متفاوت بود و بسياری از اغتشاشگران و آشوب‌طلبانی که در اين روز حضور داشتند ابزار و آلاتی را آورده بودند تا با نيروی انتظامی درگير شوند از اين رو بسياری از پرسنل نيروی انتظامی در حوادث روز عاشورا جراحات سنگينی را برداشتند.
وی در عين حال متذکر شد: جنس کسانی که در روز عاشورا برای ايجاد اغتشاش و آشوب در خيابان‌ها حضور داشتند کاملاً نشان می‌داد که از دشمنان اين مرز و بوم، منافقان، مارکسيست‌ها و افرادی هستند که حقد تاريخی نسبت به اين انقلاب و نظام دارند از اين رو در تجمعات روز عاشورا شرکت کردند.
جلالی در ادامه گفتگوی با فارس با تأکيد بر اينکه حقيقتاً نيروی انتظامی در اين روز با تمام توان خود در مقابل اغتشاشگران و آشوب‌طلبان ايستاد، يادآور شد: تمام سعی و تلاش نيروی انتظامی در اين روز اين بود تا بيشتر خود آسيب ببيند و به ديگران آسيبی وارد نشود ولو خود نيروی انتظامی خسارات بيشتری ببينند که عملکرد نيروی انتظامی در اين روز نشان دهنده اين مسئله است به همين دليل لازم بود از جان فشانی‌های نيروی انتظامی تشکر شود.
جلالی که خود در جمع عيادت کنندگان هيئت پارلمانی از پرسنل مجروح شده نيروی انتظامی حضور داشت، در ادامه با بيان اينکه اعضای هيئت پارلمانی روز گذشته از سردار رجب‌زاده فرمانده انتظامی تهران بزرگ نيز ديدار و ملاقات کردند، بيان داشت: سردار رجب‌زاده در اين ملاقات توضيحاتی را در خصوص چگونگی مجروح شدن خود در حوادث روز عاشورا و اينکه به چه نحوی اين حوادث در روز عاشورای حسينی رخ داده است، توضيحاتی را به هيئت پارلمانی ارائه کردند.
گفتنی است علاءالدين بروجردی و کاظم جلالی از کميسيون امنيت ملی، فرهاد تجری، حياتی‌مقدم و حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر از کميسيون قضايی و لاله افتخاری از کميسيون فرهنگی مجلس، اعضای هيئت ملاقات کننده از جمعی از پرسنل مجروح شده نيروی انتظامی در حوادث روز عاشورا را تشکيل می‌دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016