چهارشنبه 21 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش نيروهای امنيتی به منازل و بازداشت گسترده بهاييان تهران در آستانه ۲۲ بهمن، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته ی گزارشگران حقوق بشر - از ساعات اوليه ۲۱ بهمن ماه ماموران امنيتی با حضور در منازل تعدادی از بهاييان در تهران اقدام به بازداشت آنان نموده اند.

تا اين لحظه اسامی به دست آمده از بازداشت شدگان بدين شرح می باشد : علاء الدين (نيکی) خانجانی ،اشکان بصاری ،ماريا جعفری و پسر خانم جعفری ،هوتن سيسانی ،رومينا ذبيحيان.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاء الدين خانجانی فرزند جمال الدين خانجانی از ۷ نفر مديران سابق جامعه بهاييان می باشد که بيش از يک سال و نيم در بازداشت بسر ميبرند و دادگاه پدر وی (جمال الدين خانجانی) در تاريخ ۱۸ بهمن ماه برگزار گرديده بود.

همچنين لازم به ذکر می باشد فرزند علاء الدين خانجانی يعنی لوا خانجانی و داماد ايشان بابک مبشر پيش تر در تاريخ ۱۳ دی ماه ۸۸ در يورش و بازداشت گسترده بهاييان در تهران بازداشت گرديده بودند.

همچنين ماريا جعفری دختر خاله پيام فنائيان می باشد . پيام فنائيان از ۱۰ نفر بازداشت شدگان ۱۳دی ماه ۸۸ در تهران می باشد.

بنابر گزارش های دريافتی دليل بازداشت اين افراد از سوی نيروهای امنيتی، اغتشاشگری عنوان شده است . در روز های گذشته رسانه های دولتی اقدام به پخش اعترافات تعدادی از بهاييان که در تاريخ ۱۳ دی ماه به جرم اغتشاش در روز عاشورا بازداشت گرديده بودند نموده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016