چهارشنبه 5 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ سردار همدانی به مهدی کروبی: تلاش ما اين بود که در راهپيمايی ۲۲ بهمن، تهران پادگانی نشود، ايلنا

ـ در آن روز تنها پليس امنيت و پليس نظم در خيابا‌ن‌ها حضور داشتند
ـ اگر قرار باشد در اروپا اجلاسی برگزار شود، آن شهر نظامی می‌شود


ايلنا: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران با تاکيد براينکه تلاش ما بر اين بود که مسير راه‌پيمايی ۲۲ بهمن در تهران ،پادگانی نشود،اظهارداشت: مردم همانطور که در حوادث مشاهده کردند،در آن روز نيزتنها پليس امنيت و پليس نظم در خيابا‌ن‌ها حضور داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار حسين همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص ادعای اخير مهدی کروبی مبنی براينکه در روز ۲۲ بهمن فضای شهر تهران نظامی شده بود،گفت:‌ اين افراد قبل از روز ۲۲ بهمن بسياراميدوار بودند که اين روز روز وزن کشی خواهد بود و آنها با اين کارمی‌توانند مطالبات خود را از نظام بگيرند. اما زمانی که اميد‌های آنها به ياس تبديل شد،طبيعی است که چنين اظهار نظر‌هايی کنند.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران با تاکيد براينکه تلاش ما بر اين بود که مسير راه‌پيمايی ۲۲ بهمن در تهران ،پادگانی نشود،اظهارداشت: مردم همانطور که در حوادث مشاهده کردند،در آن روز نيزتنها پليس امنيت و پليس نظم در خيابا‌ن‌ها حضور داشتند.
وی با بيان اينکه نيروی انتظامی مسوول برقرار نظم در همه مراسم‌ها و برنامه‌ها است،خاطر نشان کرد: با توجه به حضور برخی افراد در خارج از مسير راه‌پيمايی و همچنين اخباری که به ما رسيده بود و برخی افراد نيز دستگير شده بودند،لازم بود که پليس در خيابان‌ها حضور داشته باشد.
فرمانده لشگر۲۷ محمد رسول‌الله ادامه داد: در نهم دی ماه مردم از ما و نيروهای امنيتی خواستند که امنيت را در شهر برقرار کنيم. ملت به ما حقوق می‌دهد و ما نيز خدمت‌گذار آنها هستيم وموظفيم که برای آنها امنيت را برقرار کنيم که در صورت کوتاهی آنها حق محاکمه ما را دارند.
سردارهمدانی با تاکيد براينکه چگونه می‌توان امنيت مردم را ناديده گرفت،خاطرنشان کرد:افرادی که ادعا دارند می دانند که اگر قرار باشد در اروپا اجلاسی برگزار شود، آن شهر نظامی می‌شود.جای تعجب است که اين افراد برچه اساسی اين مطلب را می گويند در حاليکه ما در قبل از ۲۲ بهمن نزديک به ۱۰۰ نفر از منافقين و انجمن پادشاهی که به دنبال ترور و بمب گذاری بودند را دستگير کرده بوديم.چگونه می توان امنيت مردم را ناديده گرفت.
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران در ارزيابی خود از دستگيری عبدالمالک ريگی سرکرده گروهک تروريستی جندالله دستگيری اين تروريست را از برکات حضور مردم در ۹ دی و ۲۲ بهمن دانست و ادامه داد: خداوند وعده داده که اگر وحدت داشته و امت واحد بوده وهمدل و همراه باشيد رحمت خود را بر شما ارزانی می‌دارم.
وی تاکيد کرد:در طول تاريخ نيزشاهد هستيم افرادی که به کشور خود خيانت می‌کنند، روزی مجازات خواهند شد واين فرد نيز از همان افرادی است که در محکمه الهی قطعا سزای اعمال خود را خواهد ديد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016