چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: اجازه برهم زدن امنيت جامعه را نمی دهيم، فتنه های دشمن ۲۲ بهمن به خاک سپرده شد، مهر

تبريز - خبرگزاری مهر: جانشين فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران با تاکيد بر اينکه پليس هرگز اجازه برهم خوردن امنيت جامعه را نمی دهد، گفت: فتنه های دشمن ۲۲ بهمن به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرنگار مهر در تبريز، سرتيپ پاسدار احمدرضا رادان پيش از ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز رزمايش امنيت و اقتدار نيروی انتظامی در تبريز افزود: حضور آگاهانه مردم در راهپيمايی روزهای هشتم و نهم دی ماه و صفوف به هم پيوسته مردم در روز ۲۲ بهمن نشان از ولايتمداری ملت ايران دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اين مطلب اظهار داشت: از اين رو مردمی با اين سطح آگاهی و بصيرت، پليسی وظيفه شناس، مردمدار و ولايی را به منظور برقراری امنيت و آرامش در جامعه خود نياز دارند.

رادان همچنين گفت: دشمن در حوادث اخير، دو موضوع را در نظر نگرفته بود که ولايتمداری مردم و دلدادگی به رهبر انقلاب و ساده انگاری درباره توان برخورد نيروهای مسلح با فتنه ها بود.

وی با اشاره به توانمندی های آذربايجان شرقی در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی افزود: اين استان به عنوان يکی از قطب های برتر کشور نيازمند امنيت و آرامش برای مردم و سرمايه گذاران است و پليس هم با احساس مسئوليت در هيچ زمانی اجازه فرصت به برهم زنندگان امنيت را نمی دهد.

جانشين فرمانده نيروی انتظامی کشور در تشريح فعاليت های نيروی انتظامی نيز اظهار داشت: نيروی انتظامی بنا به اقتضای کاری خود به عنوان يک نيروی عملياتی پا به کار، آموزش را توام با آن به مرحله اجرا در آورده و توانايی هايی نرم افزاری و سخت افزاری خود را بالا می برد تا با روش های نوين و مطالعات اجتماعی، آسيب ها و زمينه های وقوع جرم را کاهش دهد.

رادان رزمايش امنيت و اقتدار نيروی انتظامی را عيدی سبزپوشان نيروی انتظامی به مردم کشور دانست و افزود: پليس مثل گذشته با آماده باش در تمام شهرها، جاده ها و مرزهای کشور در ايام خجسته نوروز روزها و خاطرات خوشی را برای عموم هموطنان فراهم می کند و با بر هم زنندگان آرامش آنان برخورد جدی خواهد کرد.

رزمايش امنيت و آرامش آذربايجان شرقی با مشارکت يگانهای نظامی و انتظامی استان های همجوار آذربايجان شرقی و تهران طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016