یکشنبه 8 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت رسام (دانشجويان سبز مالزی) به مناسبت درگذشت همسر آيت الله منتظری

همسر گرامی فقيه عاليقدر آيت الله العظمی منتظری (رحمت الله عليه)، پدر معنوی جنبش سبز ايران، فراق يار زندگی خويش را تحمل نکرد و به يار ديرين خويش پيوست. حاجيه خانم ربانی، از جمله شير زنانی بود که در طی ساليان طولانی بار مجاهدت شريک زندگی خويش را به دوش کشيد و در تمام دوران زندان، تبعيد، شکنجه و حصر پا به پای همسر فقيدش استوارا ايستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بی شک اين بانوی گرامی را می توان سمبل صبر و مقاومت برای تمامی زنانی دانست که گرچه خود برای فعاليت سياسی پيشگام نبوده اند، ليکن همگام همراهان زندگی اشان در راه مبارزه با استبداد گام برداشته و هرگز شريکان زندگی خود را در اين راه تنها نگذارده اند؛ هرچند که متاسفانه به دلايل متعدد فرهنگی و عرفی از نقش تاريخی آنان تقدير شايسته به عمل نيامده است.
بی شک آنچه امروز به عنوان ميراث درخشان آيت الله منتظری چه در فقه و حوزه و چه در جامعه و جنبش کنونی ملت ايران برجای مانده، مرهون همراهی اين بانوی مکرم است.
دانشجويان سبز مالزی مصيبت وارده را به خانواده محترم فقيه فقيد، مبارزان راه آزادی و آزاد زنان شجاع و صبور ايران تسليت می گويند. اميد که خداوند منان روح آن دو بزرگوار را قرين رحمت خويش گرداند.

هسته های سبز دانشگاه های مالزی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016