دوشنبه 30 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: بازگشت دروغين به ولايت فقيه از اهداف سران استکبار است، ايلنا

- شايعه‌پراکنی، دروغ‌سازی، شکست شخصيت‌ها و مديران نظام و ايجاد هجمه‌های رسانه‌ای به وسيله سايت‌ها از اهداف اصلی سران فتنه و نفاق است
- جهت‌ مقابله با نفاق و شرک وحدت بين امت و امام جامعه الزامی است.


ايلنا: قائم‌ مقام حزب موتلفه اسلامی گفت : ۸۹ سال تغيير دادن بن‌مايه نفاق توسط سران استکباربا به ميان کشيدن بحث‌های ليبرالی مانند حقوق بشر،دمکراسی است. اين مجموعه امسال چند هدف را مدنظر دارد؛ اول بازگشت به ولايت فقيه و نشان دادن دروغين خود در زير پرچم ولايت، دوم قانونمند شدن و التزام پيدا کردن دروغين به قانون اساسی، سوم ايجاد بحران‌های اجتماعی مانند پديده بدحجابی و بی‌حجابی و چهارم به ميدان آمدن در انتخابات شوراها .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، اسدالله بادامچيان در گردهمايی هفتگی جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تبريک سال نو و اظهار خشنودی از تداوم برگزاری جلسات اين تشکل به سخنی از دکتر بهشتی در مورد مطرح کردن مسائل خاص در مساجد اشاره و اظهار داشت: سال گذشته سال سختی برای انقلاب و کشورمان بود، يکی از فرازهای خاص انقلاب اسلامی ايران، پديده توحيدی بودن آن است، امام(ره) هيچ‌گاه برای جهانگشايی و مسايل مادی قيام نکرد، قيام امام(ره)برای خدا بود و کسانی که با ايشان کار کردند، برای رضايت خدا کار کردند و يک نظام ولايی را پديد آوردند.
وی خاطرنشان‌کرد: اين نظام دارای دو وجه کلی است؛ اول اين‌که از عنايات خدا و انبياء و اوليا و ائمه اطهار و ازامدادهای غيبی هميشه حق عليه باطل پيروز است و دومين مساله‌ای که ما با آن مواجه هستيم بحث کفر، شرک و ازهمه مهم‌تر نفاق است و اين يک مورد طبيعی است که نظامی که راه در مسير توحيدی قدم می‌گذارد با اين‌گونه مسائل روبرو و مواجهه شود.
وی افزود: يکی از طرح‌های کلی استکبار ايجاد نفاق در يک جامعه جهت پيشبرد مقاصد خود می‌باشد، به طوری‌که هيچ‌گاه به طور مستقيم وارد نمی‌شود واگرهم مورد اعتراض قرار گيرد آن اعتراض را چيزی جز توهم نمی‌داند، همان‌طور که اين اتهام را نيز به ايران نسبت داد، ولی مگر می‌شود کشوری را با اين همه اقتدار در همه زمينه‌ها با توهم به جلو برد. اگر ما با اين واقعيت روبه رو هستيم که همواره در برابر ما کفر، شرک و نفاق وجود دارد، بايد با بصيرت به اين موضوع نگاه کنيم و دچار غفلت نشويم.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سال‌های قبل از انقلاب و نمونه‌هايی از نفاق در آن دوران گفت: در سال‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۴۱ آقای کندی طرح اصلاحات را برای شاه تدوين و اجرا کرد که در ايران،اسلام را براندازد و شاه نيز مطيعانه اين امر را پذيرفت و حتی در مقابل علما اين طرح را يک الزام بين‌المللی دانست. دراين‌جا نکته‌ای که نهفته است عدم سخن آشکار گفتن استکبار دربراندازی اسلام بود، به طوری‌که مطرح می‌کردند می‌خواهيم در ايران اصلاحات بنا کنيم و شعار دفاع از حقوق کارگر را سر می‌دادند ،ولی در پوشش اين شعار بحث اصلی فقط کنارزدن اسلام بود، ولی امام خمينی(ره) با تمام توان و با دورانديشی به رسوايی اين افراد اقدام کرد.
وی ادامه داد:جهت‌ مقابله با نفاق و شرک وحدت بين امت و امام جامعه الزامی است؛ زيرا آن‌چنان، چنين افراد و تفکری جلو می‌آيند که جامعه را تحت تاثير قرار می‌دهند و افراد جامعه از روی عدم شناخت کافی اينان را بهترين می‌دانند. به طور مثال امام خمينی(ره) با اين‌که می‌دانست منافقين هيچ‌گاه به فکر مصالح نظام نيستند، ولی به دليل عدم پذيرش جامعه آن زمان هيچ‌گاه تا سال ۱۳۵۹ اقدام آشکاری بر ضد اين گروهک تروريستی نکرد و در آن زمان بود که ايشان در بخشی از سخنان خود فرمودند که ما از اول نگران چنين افرادی بوديم.
بادامچيان خاطر‌نشان کرد : پس ما در تمام طول مدت مبارزه و پيروزی انقلاب شاهد چنين نفاق‌هايی بوديم به طوری‌که در دوره اول دفاع از حقوق کارگر، کشاورز و رعيت مطرح شد که بعدها معلوم شد اصلا چنين مساله‌ای مطرح نبوده است، نفاق بعدی نفاق در مبارزات بود که استکبار با به وجود آوردن يک بن‌مايه مبارزه مارکسيستی اقدام به ايجاد دو سازمان نمود؛ يکی چريک‌های فدايی خلق که افکاری کاملا کمونيستی داشتند و ديگری سازمان مجاهدين خلق که افکار مارکسيستی با پوشش اسلامی داشتند، مگر می‌شود سازمان‌هايی که در طول مدت مبارزات محلی از اعراب نداشتند، ناگهان روند اصلی مبارزات را به دست بگيرند و حتی در زندان چند روز مانده به پيروزی انقلاب خط مشی کشور را تعيين کنند و اين نيست جز حمايت استکبار از اينان و در آخر تقديم کشور به آن‌ها.
وی افزود: نفاق بعدی در دوران بعد از پيروزی انقلاب اتفاق افتاد و آن روشدن چهره‌ای بنام بنی‌صدر بود که در ابتدا با شعارهای عوام‌فريبانه خود و نشان دادن اين‌که پيرو امام امت می‌باشد، توانست نظرها را به سوی خود جلب کند و حتی ابتدا مخالف سازمان مجاهدين بود ولی به يک‌باره و با تدبير امام(ره) دست آن‌ها روشد و شبانه با سران مجاهدين از کشور فرار کردند.
بادامچيان گفت: آخرين نفاقی که در کشور ايجاد شد، نفاق سبز بود، نفاقی که چهره خود را ۳۰ سال زير شعار ولايت‌مداری پوشانده بود، ناگهان شکوفا شد و کشور را به بحران کشاند،اين نفاق در حد نامزدی رياست‌جمهوری جلو آمدو با عوامفريبی چهره‌ خوبی از خود به نمايش گذاشت و جالب اين‌جاست که به يک‌باره تمامی گروه‌های مخالف اعم از ليبرال ،کمونيست و.... نيز طرفدار ايشان شدند ولی به دليل عدم شناخت درست مردم اين کشور با تصور برنده شدن و فراهم آوردن محيط برای انقلاب نرم کشوررا به چالش کشاندند.
نماينده مردم تهران افزود: حفظ نظام از واجبات است و بايد واقعيت‌ها را به مردم گفت، شناساندن نفاق هميشه طول می‌کشد و يکی از راه‌های آن به ميدان کشاندن نفاق و نشان دادن چهره واقعی آن به مردم است که در اين فتنه اخير با تدبير مقام معظم رهبری اين امر ميسرگرديد، به طوری‌که ديديم بعد از انتخابات جريان فتنه و سران آن با عصبانيت اقدام به کارهايی کردند که چهره واقعی خود را نمايش دادند، اول راهپيمايی برگزار کردند و بعد سريال ساختن کشته‌های دروغين و در پايان استفاده از هرمناسبتی جهت زير سوال بردن نظام و اسلام به طوری‌که با ايجاد يک پروژه کشته‌سازی در روزعاشورا می‌خواستند همه ساله اين روز را به سالروز کشته‌شدگان خود تبديل کنند.
وی گفت: سال ۸۸ سال شکست نفاق و استکبار بود، به طوری‌که در حال حاضر می‌بينيم آقای اوباما با جمع‌کردن همدستانش به دور خود سعی بر به انزوا کشاندن ايران دارد که موفق هم نشده است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در تحليل سال ۱۳۸۹ گفت: سال ۸۹ سال تغيير دادن بن‌مايه نفاق توسط سران استکباربا به ميان کشيدن بحث‌های ليبرالی مانند حقوق بشر،دمکراسی و... است. اين مجموعه امسال چند هدف را مدنظر دارد؛ اول بازگشت به ولايت فقيه و نشان دادن دروغين خود در زير پرچم ولايت، دوم قانونمند شدن و التزام پيدا کردن دروغين به قانون اساسی، سوم ايجاد بحران‌های اجتماعی مانند پديده بدحجابی و بی‌حجابی و چهارم به ميدان آمدن در انتخابات شوراها که اين موارد با تدبير رهبری باز هم در هم خواهد شکست.
وی درپايان گفت: شايعه‌پراکنی، دروغ‌سازی، شکست شخصيت‌ها و مديران نظام و ايجاد هجمه‌های رسانه‌ای به وسيله سايت‌ها و .... از اهداف اصلی سران فتنه و نفاق می‌باشد که مردم بايد با قرار دادن محور ولايت نسبت به شناسايی اين‌گونه حرکات، اقدام مقتضی را انجام دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016