پنجشنبه 9 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله موسوی اردبيلی: آرمان‌های انقلاب برای رفاه جامعه کارگری چه شده است؟ ايلنا

- حل مشکلات به کسانی که متخصص نيستند، محول می‌شود/ اين روزها به اظهار نظرهای مراجع توجهی نمی‌شود
- انتظار ما از مجلس اين است که در مقابل اعمال خلاف قانون ايستادگی بيشتری نمايد.


ايلنا: يک مرجع تقليد با يادآوری اهداف انقلاب اسلامی مبنی بر اينکه بايد جمعيت کارگر در رفاه باشند، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی بايد پرسيد که آن آرمان‌ها چه شده است؟
به گزارش خبرنگار ايلنا از قم، آيت‌الله سيدعبدالکريم موسوی‌اردبيلی در ديدار دبيرکل و اعضای خانه کارگر با بيان اينکه اميدواريم مشکلات مربوط به جامعه کارگری حل شود، اظهار داشت: امروزه مشکلات موجود بسيار زياد است و برای حل آن يا اقدامی نمی‌شود و يا اينکه نمی‌توانند اقدامی کنند. مشکل اينجاست که حل مشکلات به کسانی که متخصص نيستند، محول می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خطاب به دبيرکل خانه کارگر اظهار داشت: انتظار ما از مجلس اين است که در مقابل اعمال خلاف قانون ايستادگی بيشتری نمايد. زيرا اگر قرار باشد در مجلس که خانه ملت و محل قانونگذاری است، در اينگونه موارد کوتاهی شود در جاهای ديگر وضع بدتر خواهد شد.
اين مرجع تقليد با يادآوری يکی از اهداف انقلاب اسلامی مبنی بر اينکه بايد جمعيت کارگری در رفاه باشند، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی بايد پرسيد که آن آرمان‌ها چه شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروزه برای افرادی چون ما راهی جز دعا کردن برای رفع مشکلات، باقی نمانده است. چراکه اگر اظهار نظری در رابطه با مساله‌ای کنيم توجهی به آن نمی‌شود.
آيت‌الله موسوی‌اردبيلی با اشاره به وجود بحران‌های موجود در کشور، گفت: بسيار مهم است که انسان خودش را در بحران‌های به وجود آمده کنترل کند. چراکه روزی بحران‌ها حل خواهد شد و روزگار به اين شکل باقی نخواهد ماند.
اين مرجع تقليد در پايان اظهار داشت: امروزه مشکلات کارگران در راس امور است و اگر ما نتوانيم که مشکلات توليد و جامعه کارگری را حل نماييم به نوعی هيچ کاری نکرده‌ايم و بايد توجه به اين مساله در اولويت باشد.
لازم به ذکر است در ابتدای اين ديدار عليرضا محجوب دبيرکل خانه کارگر و علی طالبی دبير اجرايی خانه کارگر قم نيز گزارشی شفاهی از وضع موجود جامعه کارگری و توليد در کشور را برای اين مرجع تقليد بيان کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016