یکشنبه 12 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين تفهيم اتهام به محبوبه کرمی، تغيير برای برابری

تغير برای برابری - محبوبه کرمی روز پنجشنبه ۹ ارديبهشت طی تماس با منزل از آخرين تفهيم اتهام خود در دادسرای امنيتی شعبه اوين خبر داد. اتهامات "عضويت در کمپين يک ميليون امضا، عضويت در مجموعه فعالان حقوق بشر و شرکت در تجمع های غير قانونی" به عنوان آخرين بار به محبوبه تفهيم شد در حالی که محبوبه هنوز موفق به ملاقات وکيل خود نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين در هفته گذشته با وجود فشار زياد بر محبوبه طی يک جلسه مشترک چهل و پنج دقيقه از او و چند بازداشت شده ديگر مصاحبه تصويری گرفته شده است. محبوبه پيش از زندان تحت درمان برای بيماری افسردگی خود بود و طبق گفته های زندانيان که محبوبه را ملاقات کردند از وخيم شدن حال او خبر می‌دهند. همچنين بعد از مصاحبه تماس تلفنی محبوبه حاکی از اين بود که پريشانی و نگرانی محبوبه چند برابر شده است.

اين اتهام ها در حالی به محبوبه تفهيم شده است که اتهام مشابه عضويت در کمپين تا به حال به چند نفر ديگر از اعضای کمپين نيز تفهيم شده بود، اما همگی از اين اتهام تبرئه شده اند و در حکم آنها کمپين يک ميليون امضا مغاير با قانون قلمداد نشده است.

محبوبه کرمی روز ۱۱ اسفند در منزل خود بازداشت شده است و طی اين مدت بيش از ۴۵ روز را در انفرادی سپری کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016