چهارشنبه 15 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد صادقی، عضو شورای مرکزی سازمان دانش آموختگان ايران ممنوع الخروج شد، ادوارنيوز

ادوارنيوز: محمد صادقی، عضو شورای مرکزی و دبيرکميته شعب سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) از سوی دادسرای انقلاب اسلامی تهران ممنوع الخروج شد.

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، روز گذشته حکم ممنوع الخروجی آقای صادقی که از سوی شعبه پنجم بازپرسی و در ارتباط با پرونده مطروحه وی صادر شده به محمد صادقی ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو شورای مرکزی ادوار تحکيم وحدت در اين ارتباط به ادوارنيوز گفت: "اين حکم در حالی به اينجانب ابلاغ شده است که هيچ برنامه ای برای خروج از کشور و مسافرت حتی کوتاه مدت نداشته ام و در انتظار محاکمه به سر می برم".

محمد صادقی همچنين افزود: "اعمال اين محدوديت ها شگفت آور است چرا که وقتی فردی با قرار تامين تعيين شده از سوی خود مقامات قضايی آزاد می شود و پرونده اتهامات وی در جريان است، صدور چنين قرارهای و اعمال محدوديت های بيشتر نمی تواند معنايی جز نقض بيش از پيش حقوق افراد داشته باشد".

محمد صادقی، ۱۲ آبان ماه سال گذشته بازداشت و پس از تحمل ۴۰ روز حبس آزاد شد، وی متهم به اجتماع و تبانی عليه نظام، تبليغ عليه نظام، تشويش اذهان عمومی و سياه نمايی، نشر اکاذيب و توهين به رهبری و توهين به رييس جمهور شده است.

گفتنی است پيش از اين نيز حسن اسدی زيدآبادی ديگر عضو شورای مرکزی ادوار تحکيم با حکم ممنوع الخروجی روبرو شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016