پنجشنبه 16 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان دانشجويان سبز دانشگاه علم و صنعت برای اعتراض به حضور فرمانده سپاه حامی احمدی نژاد در اين دانشگاه، دانشجونيوز

جمعی از دانشجويان دانشگاه علم و صنعت نسبت به حضور سردار سعيد قاسمی در اين دانشگاه معترض شده اند و طی فراخوانی از دانشجويان اين دانشگاه خواسته اند تا ضمن شرکت در مراسم سخنرانی اين فرمانده سپاه اعتراض خود را به حضور وی اعلام کنند.

به گزارش دانشجونيوز، مسئولين دانشگاه علم و صنعت از سردار "سعيد قاسمی" از حاميان تندروی دولت کودتا به منظور شرکت در مراسمی با عنوان "رويش سبز" دعوت نموده و قصد دارند تا از کتابی با نام "جنبش سبز مخملی" رونمايی نمايند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين درحالی است که جمعی از دانشجويان اين دانشگاه در اعتراض به اين مراسم بيانيه ای صادر کردند. در بخشی از اين بيانيه اين دانشجويان آمده است: "ما دانشجويان سبز دانشگاه علم و صنعت حرکاتی اين چنينی و حضور افرادی مانند سردار قاسمی را در دانشگاه علم و صنعت محکوم کرده و آن را توهين به خود دانسته و با شرکت گسترده در اين مراسم اعتراض خود را به حضور ايشان و مراسم، اعلام می نماييم."

گفتنی است مطابق اطلاعيه درج گرديده توسط مسئولين دانشگاه اين مراسم روز دوشنبه مورخ ۲۰ ارديبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ در سالن آمفی تئاتر شهيد بهرامی برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016