دوشنبه 24 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حدود ۴۰۰ تن از بازداشت شدگان ۲۲ خرداد، به اوين منتقل شدند، کلمه

حدود ۴۰۰ تن از زنان و مردان بازداشت شده در ۲۲ خرداد، امروز به قرنطينه های زندان اوين منتقل شدند. منابع آگاه از زندان اوين گزارش دادند که تا اين لحظه بيش از ۳۰۰ نفر از بازداشت شدگان روز شنبه تهران به قرنطينه زندان اوين انتقال يافته اند.


کلمه: حدود ۴۰۰ تن از زنان و مردان بازداشت شده در ۲۲ خرداد، امروز به قرنطينه های زندان اوين منتقل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه منابع آگاه از زندان اوين گزارش دادند که تا اين لحظه بيش از ۳۰۰ نفر از بازداشت شدگان روز شنبه تهران به قرنطينه زندان اوين انتقال يافته اند.

به دليل تعدد نهادهای امنيتی و انتظامی و نظامی که روز گذشته در خيابانهای تهران اقدام به دستگيری افراد کرده اند اين آمار آمار قطعی نبوده و فقط شامل کسانی است که به بازداشتگاه اوين انتقال يافته اند.

همچنين تعدادی اتوبوس نيز زنان بازداشت شده را به قرنطينه بند زنان انتقال داده اند که از تعداد انها نيز خبری در دست نيست اما با توجه به تعداد اتوبوسها به نظر می رسد زنان بازداشت شده در اوين حدود ۱۰۰ نفر باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016