چهارشنبه 9 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد: طراحی مد و لباس را پيگيری می‌کنيم، در کتاب‌ها، فيلم‌ها و تئاتر مسئله حجاب بيش‌تر توجه خواهد شد، ايلنا

ايلنا: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : قرار است در جلسه يکشنبه هفته آينده که با حضور وزرای آموزش‌وپرورش، بازرگانی و رئيس سازمان صداوسيما برگزار خواهد شد بحث‌هايی در مورد مدل لباس و پوشش را با جديت دنبال کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، سيدمحمد حسينی در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص طرح حجاب و عفاف گفت: طرح حجاب و عفاف که از مدت‌ها قبل مطرح و در شورای فرهنگ عمومی به دقت دنبال می‌کنيم و در جلسه اخير نيز با مديران مطبوعات و خبرگزاری‌ها موضوعاتی را درخصوص مساله عفاف و حجاب يادآور شديم تا با جديت اين موضوع را دنبال کنند.
وی ادامه داد :همچنين قرار است در کتاب‌هايی که به رشته تحرير در می‌آيند و همچنين در موضوعات فيلم و تئاتر به مساله عفاف و حجاب بيشتر توجه شود.
وزير ارشاد با تاکيد بر اينکه فکر می‌کنيم در مساله عفاف و حجاب کار فرهنگی عميق‌تر و موثرتر خواهد بود به برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: قرار است در جلسه يکشنبه هفته آينده که با حضور وزرای آموزش و پرورش، بازرگانی و رئيس سازمان صداوسيما برگزار خواهد شد بحث‌هايی در مورد مدل لباس و پوشش را با جديت دنبال کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016