پنجشنبه 10 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير علوم: تعويق برگزاری جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد، واحد مرکزی خبر

- جلسه هيئت امنای دانشگاه آزاد برای معرفی رئيس جديد، هفته آينده تشکيل نمی شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، کامران دانشجو در حاشيه بازديد از يکی از حوزه های برگزاری آزمون سراسری در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ديروز دبيرخانه شورايعالی انقلاب فرهنگی به من اعلام کرد که اين جلسه تشکيل نخواهد شد و زمان اين جلسه را بعدا اعلام خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: روز يکشنبه مصوبه شورايعالی انقلاب فرهنگی برای تشکيل هيئت امنا به من رسما ابلاغ شد که اين جلسه ظرف يک هفته تشکيل شود و من هم برای دوشنبه دعوتنامه هايی برای پنج نفر هيئت امنای جديد و هم برای اعضای حقوقی شامل وزير بهداشت، نهاد نمايندگی و آقای جاسبی به عنوان رئيس دانشگاه آزاد و رئيس هيئت موسس ارسال کردم.

دانشجو ادامه داد: قرار بود که جلسه يکشنبه ۱۳ تير ساعت ۱۰ صبح تشکيل شود که با تماس دبيرخانه شورايعالی انقلاب فرهنگی به تعويق افتاد.

وی گفت: در نتيجه هفته آينده اين جلسه برگزار نمی شود تا ببينيم روز سه شنبه در شورايعالی انقلاب فرهنگی چه تصميمی گرفته می شود.

دانشجو درباره علت برگزار نشدن اين جلسه گفت: من علتش را می دانم ولی دبيرخانه در زمان مناسب خودش اطلاع رسانی می کند.

وزير علوم درباره گزينه های پيشنهادی برای رياست دانشگاه آزاد گفت: در اين زمينه نظر خاصی ندارم و اگر هيئت امنا تشکيل شود هر گزينه ای که پيشنهاد شود و رای بياورد علی القاعده به شورايعالی انقلاب فرهنگی پيشنهاد می شود و شورا درباره آن رای گيری می کند.

وی در پاسخ به اين سوال که چه کسی حکم اعضای جديد را صادر می کند، گفت: قاعده کار اين بود که در ابتدا رئيس هيئت موسس اين کار را انجام می داد اما چون اين کار را نکرد در شورايعالی انقلاب فرهنگی تصويب شد که رئيس شورا حکم ها را برای پنج نفر از اعضا صادر کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016